Pregled bibliografske jedinice broj: 1144925
Promjena maloprodajnih cijena u prodavaonici
Promjena maloprodajnih cijena u prodavaonici, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1144925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjena maloprodajnih cijena u prodavaonici
(Changes of retail prices in the store)
Autori
Dujmušić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2021
Stranica
57
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
cijena, maloprodaja, marža, EDLP, PROMO
(price, retail, margin, EDLP, HiLo)
Sažetak
Različiti formati prodavaonica i sve složenije maloprodajno okruženje ne otvaraju mnogo prostora maloprodajnom menadžmentu za postizanje konkurentnosti. Menadžment mora formirati cijenu prilagođenu tržištu i industriji, a kojom će ujedno ostvariti profit u takvom konkurentskom okruženju koje stvara pritisak na maloprodavače. Time su posebno pogođeni trgovci mješovitom robom koji posluju s niskim maržama i širokim asortimanom koji su primorani usmjeriti poslovanje na uspješne i profitabilne cjenovne strategije. U radu su se usporedile razine cijena u Hrvatskoj s ostalim članicama Europske unije. Obradile su se tehnike koje maloprodavači koriste kako bi privlačili kupce cijenama. Obradile su se i mogućnosti primjene različitih cjenovnih strategija kao i cjenovnih promocija. Cilj je ustanoviti na koji način izabrana strategija ili promocija utječe na profitabilnost, potražnju za robom, promjenu imidža na tržištu i percepciju kupaca. Putem empirijskog istraživanja u vidu intervjua s menadžmnetom supermarketa, otkriva se kako je maloprodajno poslovanje danas izrazito dinamično zbog stalnih, gotovo svakodnevnih promjena cijena koje se moraju primijeniti zbog praćenja cijena konkurenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno
poslovanje