Pregled bibliografske jedinice broj: 1144924
Provedba i djelotvornost promotivnih aktivnosti maloprodavača
Provedba i djelotvornost promotivnih aktivnosti maloprodavača, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1144924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Provedba i djelotvornost promotivnih aktivnosti
maloprodavača
(Implementation and effectiveness of retailer
promotional activities)
Autori
Lojen, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2021
Stranica
44
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
promotivne aktivnosti, maloprodavači, kupci
(promotional activities, retailers, customers)
Sažetak
Sve brţe promjene u navikama kupaca uzrokovane internacionalizacijom i globalizacijom maloprodajnog trţišta zahtijevaju poseban pristup pri zadrţavanju kupaca i stvaranju lojalnosti kod kupaca. Iz tog razloga u teorijskom dijelu je obraĎena literatura koja je vezana uz promotivne aktivnosti u maloprodaji, cjenovne strategije, lojalnost kupaca, profitabilnost maloprodavača i sl. NepredviĎene okolnosti zahtijevaju od maloprodavača da ulaţu u razvoj promotivnih aktivnosti sa svrhom zadrţavanja stalnih kupaca i privlačenja novih kupaca. Lojalni kupci su ujedno i najbolji kupci jer su vjerni posjetitelji, nisu cjenovno osjetljivi i neće pri promjeni cijene prijeći kod konkurencije, ali i dijele pozitivno iskustvo s potencijalnim novim kupcima. Empirijsko istraţivanje provest će se putem online anketnog upitnika. Analizirat će se stavovi kupaca o promotivnim aktivnostima u maloprodaji i aktivnosti u provedbi maloprodavača. Na temelju obraĎenih rezultata donijet će se zaključak i predloţit će se unaprjeĎenje maloprodajnom menadţmentu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno
poslovanje