Pregled bibliografske jedinice broj: 1144919
Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga
Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1144919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom
multikanalnog marketinga
(Enhancement of retailing using multichannel
marketing)
Autori
Leljak, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2021
Stranica
55
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
maloprodaja robe, multikanalni marketing, kanali maloprodaje, kupci
(retailing, multichannel marketing, retailing channels, customers)
Sažetak
Napredak tehnologije izazvao je brojne promjene u svim aspektima svakodnevnog života, pa tako i u maloprodaji. Cilj rada je istražiti kako se multikanalna maloprodaja razvijala te kakav je utjecaj imala na ponašanje kupaca i konkurentnost poduzeća. U teorijskom dijelu rada će se obraditi domaća i strana literatura vezana uz maloprodaju i marketing te analizirati kako je razvoj novih kanala utjecao na ponašanje kupaca i konkurentnost poduzeća. U istraživačkom dijelu rada putem anketnog upitnika ispitat će se stavovi kupaca o kupovini putem više kanala, kao i njihova iskustva i sklonosti. Nakon zaprimanja i analize prikupljenih podataka donijet će se zaključak i predložiti poboljšanja za menadžment maloprodajnih poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno
poslovanje