Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1144914

Zalena strategija i održivost u maloprodaji mode


Ciglar, Mia Maria
Zalena strategija i održivost u maloprodaji mode, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1144914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zalena strategija i održivost u maloprodaji mode
(Green strategy and sustainability in fashion retail)

Autori
Ciglar, Mia Maria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2021

Stranica
56

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
održiva moda, zelena strategija, maloprodaja mode, stavovi kupaca
(sustainable fashion, green strategy, fashion retail, customer attitudes)

Sažetak
Posljednjih godina sve je veći naglasak na uvođenju politike održivosti u maloprodaji općenito pa tako i u maloprodaji modi. Koncept i politika održivosti aktualna je tema u gospodarstvu svih zemalja Europske unije i pogađa sve aspekte svakodnevnog života. Problem je što se trenutni način proizvodnje sve više transformira u cirkularnu zelenu ekonomiju i rješenje zahtijeva uvođenje promjena. Proizvodnja mode jedna je od najvećih onečišćivača. Kako bi maloprodavači ispunili zahtjeve politike ponudu proširuju robom koja je proizvedena po smjernicama održivog razvoja. Kupci su danas jako podložni trendovima. Posebice u svijetu mode, gdje nošenje odjeće koja je po posljednjoj modi ne znači više samo lijepo izgledati nego imati i određen društveni položaj. No, ubrzano smjenjivanje trendova negativno utječe na okoliš i zdravlje. Stoga je sve više brendova odlučilo svoje marketinške aktivnosti usmjeriti ne samo na promoviranje spore mode i održivih proizvoda i poslovanja nego i na educiranje kupaca o važnosti njihovih kupovnih navika. U ovom radu istražiti će se stavovi kupaca o održivim modnim proizvodima. Obraditi će se teorijski okvir održivosti i zelenih strategija u poslovanju koje svoje uporište imaju u europskoj politici održivog razvoja, a preko dostupne literature analizirati će se koliko su održivost i zelena politika zastupljeni u maloprodaji mode.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno
poslovanje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ciglar, Mia Maria
Zalena strategija i održivost u maloprodaji mode, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Ciglar, M. (2021) 'Zalena strategija i održivost u maloprodaji mode', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ciglar, Mia Maria}, year = {2021}, pages = {56}, keywords = {odr\v{z}iva moda, zelena strategija, maloprodaja mode, stavovi kupaca}, title = {Zalena strategija i odr\v{z}ivost u maloprodaji mode}, keyword = {odr\v{z}iva moda, zelena strategija, maloprodaja mode, stavovi kupaca}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ciglar, Mia Maria}, year = {2021}, pages = {56}, keywords = {sustainable fashion, green strategy, fashion retail, customer attitudes}, title = {Green strategy and sustainability in fashion retail}, keyword = {sustainable fashion, green strategy, fashion retail, customer attitudes}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font