Pregled bibliografske jedinice broj: 1144581
Analiza uspješnosti promocijskih aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas.
Analiza uspješnosti promocijskih aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas. // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 3 (2010), 99-107 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1144581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza uspješnosti promocijskih aktivnosti Visoke
poslovne škole Libertas.
(LIBERTAS BUSINESS COLLEGE - ANALYSIS OF PROMOTION
ACTIVITY SUCCESS)
Autori
Gujić, Martina ; Kraljević, Radojka ; Marčeta, Ivana
Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas (1846-9728) 3
(2010);
99-107
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
promocija, oglašavanje, komunikacija, marketing u obrazovanju
(promotion, advertising, communication, marketing in education)
Sažetak
Marketing je dvosmjerni komunikacijski sustav u kojemu značajnu ulogu ima promocija kao oblik persuazivnog informiranja korisnika. Ogleda se u sredstvima klasičnog oglašavanja i novim sredstvima osobne komunikacije (mobitel, Internet). Rad prikazuje promocijske aktivnosti Visoke poslovne škole Libertas u privlačenju potencijalnih studenata. Razmatrani su i analizirani rezultati trogodišnjih anketa temeljem kojih su prikupljeni podaci od budućih studenata (N= 485) o izvoru i razlogu upisa na Visoku poslovnu školu Libertas. Dobiveni podaci pokazuju da je usmena predaja dominantni izvor i važan razlog dobivanja informacija kao presudni činitelj pri donošenju odluke o nastavku školovanja na Visokoj poslovnoj školi Libertas.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas