Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1144222

Usporedba didaktičkih obilježja Montessori i waldorfske škole


Balala, Marko
Usporedba didaktičkih obilježja Montessori i waldorfske škole, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec


CROSBI ID: 1144222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba didaktičkih obilježja Montessori i waldorfske škole
(Comparison of the didactic features of Montessori and the Waldorf school)

Autori
Balala, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Čakovec

Datum
17.09

Godina
2021

Stranica
50

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
alternativne škole, Maria Montessori, Rudolf Steiner, Pedagoška načela
(alternative schools, Maria Montessori, Rudolf Steiner, pedagogy principles)

Sažetak
Alternativni načini obrazovanja javili su se još u 18. stoljeću u želji da se djecu odgaja u slobodi kroz rad i igru. Čak i u tim „davnim“ vremenima roditelji, nastavnici, ali i sami učenici su željeli drugačiju pedagogiju. Pedagogiju koja je okrenuta djetetu, odnosno pedagogiju u čijem je središtu dijete ili učenik. Alternativne škole pristupaju pojedincu, ali i odgovaraju na njegove potrebe u odgoju i obrazovanju. Maria Montessori (1870.-1952.) bila je talijanska liječnica i pedagoginja. U razdoblju od 1899.-1902. godine radila je u učiteljskoj školi za djecu s teškoćama u razvoju. Organizirala je odgoj djece od treće do šeste godine u siromašnom naselju San Lorenzo. M. Montessori je osnovna pedagoška ideja bila stvarati uvjete za samorad i samoodgoj djece. Rudolf Steiner je svoju pedagošku ideju zasnovao na teozofiji, odnosno antropozofiji. Osnivač je znamenite Waldorfske škole (1919.) U diplomskome radu će se izvoditi komparativna analiza pedagoških ideja i praksa te isto tako didaktička obilježja odgoja M. Montessori i R. Steinera. Svoje shvaćanja odgoja, djeteta i škole M. Montessori temelji na ideji kršćanstva, pedagogijskoj, psihologijskoj i medicinskoj znanosti. Za što bolje realiziranje Montessori pedagogije, Maria Montessori navela je neka načela kojih se odgajatelji i učitelji trebaju držati

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Balala, Marko
Usporedba didaktičkih obilježja Montessori i waldorfske škole, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
Balala, M. (2021) 'Usporedba didaktičkih obilježja Montessori i waldorfske škole', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec.
@phdthesis{phdthesis, author = {Balala, Marko}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {alternativne \v{s}kole, Maria Montessori, Rudolf Steiner, Pedago\v{s}ka na\v{c}ela}, title = {Usporedba didakti\v{c}kih obilje\v{z}ja Montessori i waldorfske \v{s}kole}, keyword = {alternativne \v{s}kole, Maria Montessori, Rudolf Steiner, Pedago\v{s}ka na\v{c}ela}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Balala, Marko}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {alternative schools, Maria Montessori, Rudolf Steiner, pedagogy principles}, title = {Comparison of the didactic features of Montessori and the Waldorf school}, keyword = {alternative schools, Maria Montessori, Rudolf Steiner, pedagogy principles}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font