Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1143939

Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa


Koludrović, Morana
Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa // 33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo
Split, Hrvatska, 2021. str. 22-33 (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1143939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa
(The role, importance and possibilities of the school library in the context of the development of the curriculum approach)

Autori
Koludrović, Morana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo / - , 2021, 22-33

Skup
33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.04.2021. - 16.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kurikulumski pristup, korelacija, školska knjižnica, kompetencije, kurikulumski dokumenti
(curricular approach, correlation, school library, competencies, curricular documents)

Sažetak
Školska knjižnica i stručni suradnik knjižničar na brojne načine mogu pridonijeti afirmaciji kurikulumskog pristupa čije su glavne odlike usmjerenost na učenika i učenje te korelacijski i interdisciplinarni pristup organiziranju i realiziranju odgojno-obrazovnog procesa. Najbolji način za afirmaciju rada školske knjižnice i knjižničara ogledaju se na način da su glavne zadaće, ciljevi i mogućnosti djelovanja školske knjižnice u nastavnom i izvannastavnom procesu istaknuti u nacionalnim kurikulumima za osnovnu i srednju školu, dodatno razrađeni u zasebnom kurikulumu te sukladno specifičnim interesima učenika zastupljeni i realizirani u okviru školskog kurikuluma. Na takav način školska knjižnica može pridonijeti ne samo kvaliteti provođenja kurikulumskog pristupa i dobrobiti učenika, već može povezivati školu s obitelji te lokalnom i širom zajednicom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.azoo.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Koludrović, Morana
Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa // 33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo
Split, Hrvatska, 2021. str. 22-33 (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Koludrović, M. (2021) Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa. U: 33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo.
@article{article, author = {Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2021}, pages = {22-33}, keywords = {kurikulumski pristup, korelacija, \v{s}kolska knji\v{z}nica, kompetencije, kurikulumski dokumenti}, title = {Uloga, va\v{z}nost i mogu\'{c}nosti \v{s}kolske knji\v{z}nice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa}, keyword = {kurikulumski pristup, korelacija, \v{s}kolska knji\v{z}nica, kompetencije, kurikulumski dokumenti}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2021}, pages = {22-33}, keywords = {curricular approach, correlation, school library, competencies, curricular documents}, title = {The role, importance and possibilities of the school library in the context of the development of the curriculum approach}, keyword = {curricular approach, correlation, school library, competencies, curricular documents}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font