Pregled bibliografske jedinice broj: 1143939
Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa
Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa // 33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo
Split, Hrvatska, 2021. str. 22-33 (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1143939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u
kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa
(The role, importance and possibilities of the
school library in the context of the
development of the curriculum approach)
Autori
Koludrović, Morana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo
/ - , 2021, 22-33
Skup
33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.04.2021. - 16.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kurikulumski pristup, korelacija, školska knjižnica, kompetencije, kurikulumski dokumenti
(curricular approach, correlation, school library, competencies, curricular documents)
Sažetak
Školska knjižnica i stručni suradnik knjižničar na brojne načine mogu pridonijeti afirmaciji kurikulumskog pristupa čije su glavne odlike usmjerenost na učenika i učenje te korelacijski i interdisciplinarni pristup organiziranju i realiziranju odgojno-obrazovnog procesa. Najbolji način za afirmaciju rada školske knjižnice i knjižničara ogledaju se na način da su glavne zadaće, ciljevi i mogućnosti djelovanja školske knjižnice u nastavnom i izvannastavnom procesu istaknuti u nacionalnim kurikulumima za osnovnu i srednju školu, dodatno razrađeni u zasebnom kurikulumu te sukladno specifičnim interesima učenika zastupljeni i realizirani u okviru školskog kurikuluma. Na takav način školska knjižnica može pridonijeti ne samo kvaliteti provođenja kurikulumskog pristupa i dobrobiti učenika, već može povezivati školu s obitelji te lokalnom i širom zajednicom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija