Pregled bibliografske jedinice broj: 1143730
Online nastava - privremeni izazov ili budućnost obrazovanja?
Online nastava - privremeni izazov ili budućnost obrazovanja? // Psihošpancir / Bogdan, Andreja ; Magaš, Nikolina ; Slaviček, Esmeralda. (ur.).
Varaždin, Hrvatska ; Čakovec, Hrvatska, 2021. str. 19-19 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1143730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online nastava - privremeni izazov ili budućnost
obrazovanja?
(Online teaching - a temporary challenge or the
future of education?)
Autori
Novak, Valentina ; Canjuga, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Psihošpancir
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska ; Čakovec, Hrvatska, 10.09.2021. - 11.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Online nastava ; Student ; Stavovi
(online teaching ; student ; opinions)
Sažetak
Razvojem pandemije SARS-CoV-2 dolazi do brojnih promjena u funkcioniranju svih sustava pa tako i školstva. Zbog potreba socijalnog distanciranja, velik dio visokoškolske nastave se provodi na daljinu, a pojmovi poput online nastava, e- nastava, hibridna nastava ili nastava na daljinu, iako poznati od prije, sada postaju dio svakodnevice. Definicije obrazovanja na daljinu su različite, ovisno o autoru, no zajedničko im je da nastava na daljinu podrazumijeva tri preduvjeta – udaljenost nastavnika i studenta, upotrebu računala i Interneta te posrednost komunikacije. Osim načina interakcije u nastavnom procesu, važan čimbenik je i vrijeme interakcije između nastavnika i studenta te možemo govoriti o sinkronom i asinkronom obrazovanju. Sinkrono obrazovanje označava istovremenost aktivnosti nastavnika i studenta u nastavi koje pozitivno utječe na motiviranost studenta, neposredno je i omogućuje bolju interakciju između studenata i nastavnika te studenata i kolega i omogućava bržu povratnu informaciju. Asinkrono obrazovanje označava interakciju nastavnika i studenta koja se ne odvija istovremeno, nego se nastavni materijali postavljaju na LMS sustav poput Moodla ili Merlina, šalju e-mailom ili na neki drugi način stavljaju dostupnim studentu u bilo koje doba. Prednosti asinkronog obrazovanja su fleksibilnost u vremenu i mjestu učenja, više vremena za promišljanje, anonimnost, nevezanost uz vremenske zone ako su studenti udaljeni te manje troškove. Promjene koje su se dogodile u nastavi su bile brze i zahtjevne za sve sudionike. Kako su ih prihvatili studenti preddiplomskih studija fizioterapije te koje prednosti i nedostatke prepoznaju, saznajte na predavanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica