Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1143302

Utvrđivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije


Božičević, Martina
Utvrđivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, Osijek


CROSBI ID: 1143302 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utvrđivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije
(Determining the conceptual understanding of physical and chemical change in chemistry teaching)

Autori
Božičević, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za biologiju

Mjesto
Osijek

Datum
08.07

Godina
2021

Stranica
56

Mentor
Kovač-Andrić, Elvira

Ključne riječi
konstruktivizam, koncept, miskoncepcije, fizikalne promjene, kemijske promjene
(constructivism, concept, misconceptions, physical changes, chemical changes)

Sažetak
Konceptualno razumijevanje odnosi se na razumijevanje pojedinačnih koncepata u određenom predmetu, a razvoj i stvaranje koncepata potiče konstruktivistički pristup. Formiranju koncepata tijekom procesa učenja i poučavanja prethode predkoncepcije, alternativne koncepcije i miskoncepcije koje se definiraju kao krive percepcije koncepata koje odstupaju od valjane teorije te su često barijera za usvajanje novih i ispravnih koncepata. Utvrđivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije provedeno je u školskoj godini 2020./2021. na uzorku od ukupno 185 učenika u tri osnovne škole na području Virovitičko- podravske županije. Najuspješniji u rješavanju ankete bili su učenici osnovne škole 3, dok je kod učenika osnovne škole 1 i 2 uočeno slabo konceptualno razumijevanje fizikalnih i kemijskih promjena. Istraživanjem su utvrđene i miskoncepcije koje su se pojavile u sve tri škole. Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu uključivanja što više različitih postupaka, strategija i metoda učenja u nastavu kemije kako bi učenici lakše razvili konceptualno razumijevanje sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za kemiju

Profili:

Avatar Url Elvira Kovač Andrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Božičević, Martina
Utvrđivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, Osijek
Božičević, M. (2021) 'Utvrđivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije', diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}i\v{c}evi\'{c}, Martina}, year = {2021}, pages = {56}, keywords = {konstruktivizam, koncept, miskoncepcije, fizikalne promjene, kemijske promjene}, title = {Utvr\djivanje konceptualnog razumijevanja fizikalnih i kemijskih promjena u nastavi kemije}, keyword = {konstruktivizam, koncept, miskoncepcije, fizikalne promjene, kemijske promjene}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}i\v{c}evi\'{c}, Martina}, year = {2021}, pages = {56}, keywords = {constructivism, concept, misconceptions, physical changes, chemical changes}, title = {Determining the conceptual understanding of physical and chemical change in chemistry teaching}, keyword = {constructivism, concept, misconceptions, physical changes, chemical changes}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font