Pregled bibliografske jedinice broj: 1143298
Istraživanje razine usvojenosti o građi atoma u nastavi kemije
Istraživanje razine usvojenosti o građi atoma u nastavi kemije, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, Osijek
CROSBI ID: 1143298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje razine usvojenosti o građi atoma u
nastavi kemije
(Research of the level of adoption on the structure
of atoms in the teaching of chemistry)
Autori
Mužik, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za biologiju
Mjesto
Osijek
Datum
08.07
Godina
2021
Stranica
57
Mentor
Kovač-Andrić, Elvira
Ključne riječi
miskoncepcije, građa atoma, maseni broj, protonski broj
(misconceptions, atomic structure, mass number, proton number)
Sažetak
Miskoncepcije predstavljaju pogrešne koncepte zbog kojih učenici ne mogu stvoriti i usvojiti ispravne koncepte. Pandemija koronavirusa i štrajk nastavnika uzrokovale su održavanje nastave na daljinu zbog čega su učenici morali uglavnom samostalno savladati novo gradivo. Zbog toga su učenici stvorili miskoncepcije koje su utvrđene provođenjem ankete. Anketa je provedena u pet osnovnih škola na području Osječko-baranjske županije u školskoj godini 2020./2021. Anketi je pristupilo 195 učenika, 115 učenika sedmog razreda te 80 učenika osmog razreda. Tema ankete bila je građa atoma. Analizom ankete utvrđeno je kako bolju riješenost ankete postižu učenici sedmih razreda. Također je utvrđeno kako se iste miskoncepcije pojavljuju kod učenika svih osnovnih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za kemiju
Profili:
Elvira Kovač Andrić
(mentor)