Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1143233

Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu


Čondić-Galinčić, Iva
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1143233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu
(Students with Difficulties under the Distance Learning Conditions)

Autori
Čondić-Galinčić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
14.09

Godina
2021

Stranica
33

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
nastava na daljinu ; samousmjeravanje ; učenici s teškoćama ; inkluzija ; partnerstvo
(distance learning ; self-direction ; students with disabilities ; inclusion ; partnership)

Sažetak
Fenomen obrazovanja na daljinu može se sagledavati kao izazov praćenja moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije, kreativnog osmišljavanja nastave i rukovanja platformama ili kao rezultat modernizacije i razvoja multimedijske kulture. Stručnjaci u području obrazovanja na daljinu suglasni su da je nastavna prisutnost temeljni element obrazovanja. U obrazovanju na daljinu, do izražaja najviše dolaze učenikove karakteristike i učenik najvećim dijelom ovisi sam o sebi - njegov uspjeh na kraju školske godine najvećim dijelom ovisi o njegovom uloženom trudu, odgovornosti i samostalnosti. Kod učenika s teškoćama, učenje na daljinu dodatni je izazov zbog visokih zahtjeva u smislu samoregulacije, meta-kognitivnih vještina i motivacije ili koncentracije, ali i manjka resursa, roditeljske i potpore okoline. Učenici s teškoćama, u vremenu nastave na daljinu, skloni su regresiji i pogoršanju ponašanja, odnosno, otežanom napretku. Ono što se u ovom radu posebno naglašava jest potreba za partnerstvom svih ekosustava u kojem dijete s teškoćama egzistira: obitelji, odgojno-obrazovnih ustanova (škole), edukacijsko-rehabilitacijskih i drugih ustanova, te njihov stalan, intenzivan, redovit, čest rad i međuodnos, a radi pospješivanja djetetovih punih osobnih potencijala. S obzirom na to da se u stvarnom svijetu, točnije, u Republici Hrvatskoj, nastava na daljinu najčešće odvija bez suradnje obitelji i učitelja, te bez adekvatne podrške obrazovnim uslugama, može se reći da je obrazovanje ovih učenika tijekom ove pandemije bilo dijelom zanemareno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čondić-Galinčić, Iva
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Čondić-Galinčić, I. (2021) 'Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ondi\'{c}-Galin\v{c}i\'{c}, Iva}, year = {2021}, pages = {33}, keywords = {nastava na daljinu, samousmjeravanje, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, inkluzija, partnerstvo}, title = {U\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u uvjetima nastave na daljinu}, keyword = {nastava na daljinu, samousmjeravanje, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, inkluzija, partnerstvo}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ondi\'{c}-Galin\v{c}i\'{c}, Iva}, year = {2021}, pages = {33}, keywords = {distance learning, self-direction, students with disabilities, inclusion, partnership}, title = {Students with Difficulties under the Distance Learning Conditions}, keyword = {distance learning, self-direction, students with disabilities, inclusion, partnership}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font