Pregled bibliografske jedinice broj: 1143233
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1143233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu
(Students with Difficulties under the Distance
Learning Conditions)
Autori
Čondić-Galinčić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
14.09
Godina
2021
Stranica
33
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
nastava na daljinu ; samousmjeravanje ; učenici s teškoćama ; inkluzija ; partnerstvo
(distance learning ; self-direction ; students with disabilities ; inclusion ; partnership)
Sažetak
Fenomen obrazovanja na daljinu može se sagledavati kao izazov praćenja moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije, kreativnog osmišljavanja nastave i rukovanja platformama ili kao rezultat modernizacije i razvoja multimedijske kulture. Stručnjaci u području obrazovanja na daljinu suglasni su da je nastavna prisutnost temeljni element obrazovanja. U obrazovanju na daljinu, do izražaja najviše dolaze učenikove karakteristike i učenik najvećim dijelom ovisi sam o sebi - njegov uspjeh na kraju školske godine najvećim dijelom ovisi o njegovom uloženom trudu, odgovornosti i samostalnosti. Kod učenika s teškoćama, učenje na daljinu dodatni je izazov zbog visokih zahtjeva u smislu samoregulacije, meta-kognitivnih vještina i motivacije ili koncentracije, ali i manjka resursa, roditeljske i potpore okoline. Učenici s teškoćama, u vremenu nastave na daljinu, skloni su regresiji i pogoršanju ponašanja, odnosno, otežanom napretku. Ono što se u ovom radu posebno naglašava jest potreba za partnerstvom svih ekosustava u kojem dijete s teškoćama egzistira: obitelji, odgojno-obrazovnih ustanova (škole), edukacijsko-rehabilitacijskih i drugih ustanova, te njihov stalan, intenzivan, redovit, čest rad i međuodnos, a radi pospješivanja djetetovih punih osobnih potencijala. S obzirom na to da se u stvarnom svijetu, točnije, u Republici Hrvatskoj, nastava na daljinu najčešće odvija bez suradnje obitelji i učitelja, te bez adekvatne podrške obrazovnim uslugama, može se reći da je obrazovanje ovih učenika tijekom ove pandemije bilo dijelom zanemareno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija