Pregled bibliografske jedinice broj: 1143173
Vrijednosti nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma
Vrijednosti nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma // Unapređenje kvaliteta života djece i mladih / Improving the quality of life of children and youth / Macanović, Nebojša ; Petrović, Jagoda ; Jovanić, Goran (ur.).
Banja Luka: Centar Modernih Znanja ; Resursni centar za specijalnu edukaciju, 2021. str. 89-99 doi:10.7251/ZCMZ0121089K (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1143173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednosti nastavnika kao čimbenik skrivenog
kurikuluma
(Teacher values as a factor of the hidden
curriculum)
Autori
Kušić, Siniša ; Lakotić, Mia ; Mrnjaus, Kornelija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Unapređenje kvaliteta života djece i mladih / Improving the quality of life of children and youth
/ Macanović, Nebojša ; Petrović, Jagoda ; Jovanić, Goran - Banja Luka : Centar Modernih Znanja ; Resursni centar za specijalnu edukaciju, 2021, 89-99
ISBN
978-99976-934-2-6
Skup
6. međunarodna naučna konferencija „Društvene devijacije”
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 10.09.2021. - 11.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
vrijednosti ; nastavnici ; vrijednosti nastavnika ; prenošenje vrijednosti ; skriveni kurikulum
(values ; teachers ; teacher values ; transfer of values ; hidden curriculum)
Sažetak
Vrijednosti upravljaju našim cjelokupnim djelovanjem, a prenose se s jedne generacije na drugu. Unatoč postojanju različitih gledišta o tome treba li škola prenositi vrijednosti i, ako da, koje, vrijednosno neutralna škola ne postoji. Obrazovni sustav prenosi ili blokira određene vrijednosti putem službenog kurikuluma i skrivenog kurikuluma. Važnu ulogu pri tome imaju nastavnici čije osobne vrijednosti upravljaju njihovim ponašanjem, odabirom nastavnih metoda, komunikacijom i cjelokupnim odgojno-obrazovnim radom, a dio su skrivenog kurikuluma. U ovom radu autori promišljaju o prijenosu vrijednosti kroz skriveni kurikulum te ulozi koju nastavnici imaju u tom procesu. Predstavit će se i rezultati istraživanja koje je imalo za cilj ispitati stavove budućih nastavnika o vrijednostima te prenošenju vrijednosti na učenike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-124 - Andragoški djelatnici i obrazovanje za održivi razvoj (ADOOR) (Kušić, Siniša, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka