Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1143173

Vrijednosti nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma


Kušić, Siniša; Lakotić, Mia; Mrnjaus, Kornelija
Vrijednosti nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma // Unapređenje kvaliteta života djece i mladih / Improving the quality of life of children and youth / Macanović, Nebojša ; Petrović, Jagoda ; Jovanić, Goran (ur.).
Banja Luka: Centar Modernih Znanja ; Resursni centar za specijalnu edukaciju, 2021. str. 89-99 doi:10.7251/ZCMZ0121089K (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1143173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrijednosti nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma
(Teacher values as a factor of the hidden curriculum)

Autori
Kušić, Siniša ; Lakotić, Mia ; Mrnjaus, Kornelija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Unapređenje kvaliteta života djece i mladih / Improving the quality of life of children and youth / Macanović, Nebojša ; Petrović, Jagoda ; Jovanić, Goran - Banja Luka : Centar Modernih Znanja ; Resursni centar za specijalnu edukaciju, 2021, 89-99

ISBN
978-99976-934-2-6

Skup
6. međunarodna naučna konferencija „Društvene devijacije”

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 10.09.2021. - 11.09.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
vrijednosti ; nastavnici ; vrijednosti nastavnika ; prenošenje vrijednosti ; skriveni kurikulum
(values ; teachers ; teacher values ; transfer of values ; hidden curriculum)

Sažetak
Vrijednosti upravljaju našim cjelokupnim djelovanjem, a prenose se s jedne generacije na drugu. Unatoč postojanju različitih gledišta o tome treba li škola prenositi vrijednosti i, ako da, koje, vrijednosno neutralna škola ne postoji. Obrazovni sustav prenosi ili blokira određene vrijednosti putem službenog kurikuluma i skrivenog kurikuluma. Važnu ulogu pri tome imaju nastavnici čije osobne vrijednosti upravljaju njihovim ponašanjem, odabirom nastavnih metoda, komunikacijom i cjelokupnim odgojno-obrazovnim radom, a dio su skrivenog kurikuluma. U ovom radu autori promišljaju o prijenosu vrijednosti kroz skriveni kurikulum te ulozi koju nastavnici imaju u tom procesu. Predstavit će se i rezultati istraživanja koje je imalo za cilj ispitati stavove budućih nastavnika o vrijednostima te prenošenju vrijednosti na učenike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-uniri-drustv-18-124 - Andragoški djelatnici i obrazovanje za održivi razvoj (ADOOR) (Kušić, Siniša, NadSve - UNIRI Sredstva potpore znanstvenim istraživanjima) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Siniša Kušić (autor)

Avatar Url Kornelija Mrnjaus (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi www.centarmodernihznanja.com

Citiraj ovu publikaciju:

Kušić, Siniša; Lakotić, Mia; Mrnjaus, Kornelija
Vrijednosti nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma // Unapređenje kvaliteta života djece i mladih / Improving the quality of life of children and youth / Macanović, Nebojša ; Petrović, Jagoda ; Jovanić, Goran (ur.).
Banja Luka: Centar Modernih Znanja ; Resursni centar za specijalnu edukaciju, 2021. str. 89-99 doi:10.7251/ZCMZ0121089K (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kušić, S., Lakotić, M. & Mrnjaus, K. (2021) Vrijednosti nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma. U: Macanović, N., Petrović, J. & Jovanić, G. (ur.)Unapređenje kvaliteta života djece i mladih / Improving the quality of life of children and youth doi:10.7251/ZCMZ0121089K.
@article{article, author = {Ku\v{s}i\'{c}, Sini\v{s}a and Lakoti\'{c}, Mia and Mrnjaus, Kornelija}, year = {2021}, pages = {89-99}, DOI = {10.7251/ZCMZ0121089K}, keywords = {vrijednosti, nastavnici, vrijednosti nastavnika, preno\v{s}enje vrijednosti, skriveni kurikulum}, doi = {10.7251/ZCMZ0121089K}, isbn = {978-99976-934-2-6}, title = {Vrijednosti nastavnika kao \v{c}imbenik skrivenog kurikuluma}, keyword = {vrijednosti, nastavnici, vrijednosti nastavnika, preno\v{s}enje vrijednosti, skriveni kurikulum}, publisher = {Centar Modernih Znanja ; Resursni centar za specijalnu edukaciju}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Ku\v{s}i\'{c}, Sini\v{s}a and Lakoti\'{c}, Mia and Mrnjaus, Kornelija}, year = {2021}, pages = {89-99}, DOI = {10.7251/ZCMZ0121089K}, keywords = {values, teachers, teacher values, transfer of values, hidden curriculum}, doi = {10.7251/ZCMZ0121089K}, isbn = {978-99976-934-2-6}, title = {Teacher values as a factor of the hidden curriculum}, keyword = {values, teachers, teacher values, transfer of values, hidden curriculum}, publisher = {Centar Modernih Znanja ; Resursni centar za specijalnu edukaciju}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font