Pregled bibliografske jedinice broj: 114290
Semantičko-pragmatični poremećaj kod djece predškolske dobi kao specifičnost pri osmišljavanju i oblikovanju logopedskog rada
Semantičko-pragmatični poremećaj kod djece predškolske dobi kao specifičnost pri osmišljavanju i oblikovanju logopedskog rada // 6.znanstveni skup: Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / . (ur.).
Zagreb, Hrvatska, 2002. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 114290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Semantičko-pragmatični poremećaj kod djece predškolske dobi kao specifičnost pri osmišljavanju i oblikovanju logopedskog rada
(.)
Autori
Plovanić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Izvornik
6.znanstveni skup: Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
/ . - , 2002
Skup
6.znanstveni skup: Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.10.2002. - 25.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
.
Sažetak
.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti