Pregled bibliografske jedinice broj: 1141627
Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu
Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 369-379 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1141627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene
mreže Edmodo u nastavu
Autori
Vrdoljak, Marijana
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65
(2016), Tematski broj;
369-379
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Edmodo ; društvena mreža ; hrvatski jezik ; oblikovanje nastavnih sadržaja
Sažetak
Digitalna kultura nametnula je učiteljima potrebu osuvremenjivanja nastave i približavanja nastavnih sadržaja učenicima dvadeset i prvog stoljeća. Učenici su korisnici društvenih mreža putem kojih međusobno surađuju i komuniciraju. Društvene mreže postaju sve zastupljenije, zbog čega je važno razmišljati o njihovim pozitivnim stranama i mogućoj koristi za nastavni proces. Jedna od društvenih mreža primjerenih učiteljima i učenicima, a namijenjenih isključivo učenju je Edmodo. U ovome radu prikazat će se oblikovanje i primjena oblikovanih nastavnih sadržaja iz hrvatskog jezika u Edmodu za učenike petog i sedmog razreda osnovne škole. Cilj istraživanja bio je ispitati imaju li učenici i učitelji pozitivno mišljenje prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu. Analizom rezultata zaključeno je kako 89, 6% ispitanih učenika i 57, 1% ispitanih učitelja ima pozitivno mišljenje prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)