Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1141627

Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu


Vrdoljak, Marijana
Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 369-379 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1141627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu

Autori
Vrdoljak, Marijana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65 (2016), Tematski broj; 369-379

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Edmodo ; društvena mreža ; hrvatski jezik ; oblikovanje nastavnih sadržaja

Sažetak
Digitalna kultura nametnula je učiteljima potrebu osuvremenjivanja nastave i približavanja nastavnih sadržaja učenicima dvadeset i prvog stoljeća. Učenici su korisnici društvenih mreža putem kojih međusobno surađuju i komuniciraju. Društvene mreže postaju sve zastupljenije, zbog čega je važno razmišljati o njihovim pozitivnim stranama i mogućoj koristi za nastavni proces. Jedna od društvenih mreža primjerenih učiteljima i učenicima, a namijenjenih isključivo učenju je Edmodo. U ovome radu prikazat će se oblikovanje i primjena oblikovanih nastavnih sadržaja iz hrvatskog jezika u Edmodu za učenike petog i sedmog razreda osnovne škole. Cilj istraživanja bio je ispitati imaju li učenici i učitelji pozitivno mišljenje prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu. Analizom rezultata zaključeno je kako 89, 6% ispitanih učenika i 57, 1% ispitanih učitelja ima pozitivno mišljenje prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marijana Vrdoljak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vrdoljak, Marijana
Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 369-379 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Vrdoljak, M. (2016) Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže Edmodo u nastavu. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (Tematski broj), 369-379.
@article{article, author = {Vrdoljak, Marijana}, year = {2016}, pages = {369-379}, keywords = {Edmodo, dru\v{s}tvena mre\v{z}a, hrvatski jezik, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {Tematski broj}, issn = {0037-654X}, title = {Stavovi u\v{c}enika i u\v{c}itelja prema uvo\djenju dru\v{s}tvene mre\v{z}e Edmodo u nastavu}, keyword = {Edmodo, dru\v{s}tvena mre\v{z}a, hrvatski jezik, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja} }
@article{article, author = {Vrdoljak, Marijana}, year = {2016}, pages = {369-379}, keywords = {Edmodo, dru\v{s}tvena mre\v{z}a, hrvatski jezik, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {65}, number = {Tematski broj}, issn = {0037-654X}, title = {Stavovi u\v{c}enika i u\v{c}itelja prema uvo\djenju dru\v{s}tvene mre\v{z}e Edmodo u nastavu}, keyword = {Edmodo, dru\v{s}tvena mre\v{z}a, hrvatski jezik, oblikovanje nastavnih sadr\v{z}aja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font