Pregled bibliografske jedinice broj: 1140825
Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima
Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno - jezičnim poremećajima // Izkušnje in izzivi vzgoje in izobraževanja v času epidemije: Experiences and challenges of education during epidemic: zbornik / Željeznov Seničar, Maruška (ur.).
Ljubljana: MIB d.o.o, 2021. str. 150-150 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1140825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Posebnosti on-line nastave u odgoju i obrazovanju
učenika s oštećenjem sluha i/ili govorno -
jezičnim poremećajima
(Peculiarities of online teaching in the
upbringing and education of students with hearing
and/or speech - language impairments)
Autori
Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Izkušnje in izzivi vzgoje in izobraževanja v času epidemije: Experiences and challenges of education during epidemic: zbornik
/ Željeznov Seničar, Maruška - Ljubljana : MIB d.o.o, 2021, 150-150
Skup
2. strokovna mednarodna (Slovenija, Hrvaška, Črna Gora, Nizozemska, Bosna in Hercegovina, ZDA) konferenca za učitelje in vzgojitelje 2021
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 26.08.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
on-line nastava ; učenici s govorno-jezičnim teškoćama ; učenici s oštećenjem sluha
(online teaching ; students with speech and language difficulties ; students with hearing impairment)
Sažetak
Novo iskustvo provođenja on-line nastave i telerehabilitacije slušanja i govora u Poliklinici SUVAG, pokazalo je da je takav oblik rada s učenicima s oštećenjem sluha i/ ili govora, inspirativan i poticajan ali pun ograničenja. Svi sudionici nastavnog i rehabilitacijskog procesa morali su velikim dodatnim naporima, korak po korak rješavati poteškoće na koje su nailazili. Osvrnut ćemo se na iskustva i rezultate provedenih istraživanja, kako u Poliklinici SUVAG, tako i u drugim odgojno – obrazovnim i rehabilitacijskim ustanova iz kojih se naziru obrisi on-line odgojno-obrazovnog standarda. U izlaganju ćemo istaknuti sve one bitne elemente nastavnog i rehabilitacijskog procesa koje su doživjele značajne promjene u on-line nastavi i rehabilitaciji učenika oštećena sluha i/ili govora. To se odnosi na odabir interaktivnog didaktičkih materijala, izradu multimedijskih sadržaja, ulogu razine znanja i vještina učitelja i učenika s oštećenjem sluha i /ili govora u radu na računalnim platformama, podršku i uključenost članova obitelji učenika s teškoćama u razvoju u proces on-line nastave, infrastrukturi koja podržava on-line nastavu (kako kod učitelja, tako i kod učenika), vremensko planiranje i dr.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija
Napomena
U zborniku II. strokovna mednarodna konferenca za
učitelje in vzgojitelje 2021 rad je objavljen kao
sažetak.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG