Pregled bibliografske jedinice broj: 1140284
Kolaboracija i kolegijalni dijalog
Kolaboracija i kolegijalni dijalog // CARNet E-Škole, Agencija za odgoj i obrazovanje
Zagreb, Hrvatska, 2021. (radionica, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1140284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kolaboracija i kolegijalni dijalog
(Collaboration and Collegial Dialogue)
Autori
Kišiček, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
CARNet E-Škole, Agencija za odgoj i obrazovanje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.07.2021
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kolaboracija, kolegijalni dijalog, komunikacijske vještine, vršnjaški instruktivni coaching
(collaboration, collegial dialogue, communication skills, instructional peer coaching)
Sažetak
Hrvatsku obrazovnu zbilju prati manjak mentorskih kapaciteta na svim razinama obrazovanja (OŠ, SŠ i VŠ). Porastom potrebe za digitalnim kompetencijama nastavnika, ovaj nesrazmjer sve više dolazi do izražaja. Instructional Coaching je najučinkovitiji vid stručnog usavršavanja za nastavno osoblje. Promiče recipročne mentorske odnose, temelji se na kolegijalnom dijalogu i ostvarivanju kulture kolaboracije, a odnosi se na tehnike, strategije i metode za potporu pri učenju, rast i postignuća učenika, kroz individualan ili grupni rad na stručnim, pedagoškim i komunikacijskim kompetencijama nastavnika. Ed Tech Integration, odnosno Educational Technology Integration, kao integracija obrazovne tehnologije, u međunarodnim trendovima sve više postaje implicitna kao Teaching and Learning with Technology. Instructional Coaching for Teaching and Learning with Technology unaprjeđuje digitalne nastavničke kompetencije te pokriva procese od planiranja nastavnog procesa - učenja i poučavanja s digitalnim tehnologijama, vođenja i upravljanja razrednim odjeljenjima u elektroničkom okruženju, preko vrednovanja znanja automatizacijom bodovanja i neposrednošću povrtne informacije, kreiranja i/ili odabira nastavnih sadržaja online, izgradnje odnosa s učenicima do komunikacije s kolegama putem kolaboracijskih sustava i platformi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)