Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1138324

Utjecaj popularne kulture i medija na politička zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije kao fenomen 21. stoljeća


Car, Viktorija; Matas, Gordan;
Utjecaj popularne kulture i medija na politička zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije kao fenomen 21. stoljeća // Popularna geopolitika / Zorko, Marta ; Turčalo, Sead (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 125-147


CROSBI ID: 1138324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj popularne kulture i medija na politička zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije kao fenomen 21. stoljeća
(The Influence of Popular Culture and Media on Political Events - Fake News and Fake Information as 21st Century Phenomenon)

Autori
Car, Viktorija ; Matas, Gordan ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Popularna geopolitika

Urednik/ci
Zorko, Marta ; Turčalo, Sead

Izdavač
Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2021

Raspon stranica
125-147

ISBN
978-953-8174-13-1

Ključne riječi
lažne vijesti, lažne informacije, mediji, politika
(fake news, fake information, media, politics)

Sažetak
U poglavlju autori definiraju pojam lažnih vijesti i srodne pojmove lažnih informacija, dezinformacija i štetnih informacija, opisuju pojavu informacijske krize, navode primjere lažnih informacija od Acte Diurne do fenomena "lažnih vijesti" koji se intenzivirao tijekom američkih predsjedničkih izbora 2016. godine. Autori objašnjavaju tko su kreatori lažnih vijesti, kako koriste umjetnu inteligenciju za kreiranje ovakvih sadržaja te navode primjere kako se suprotstaviti širenju ove pojave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Gordan Matas (autor)

Avatar Url Viktorija Car (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Car, Viktorija; Matas, Gordan;
Utjecaj popularne kulture i medija na politička zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije kao fenomen 21. stoljeća // Popularna geopolitika / Zorko, Marta ; Turčalo, Sead (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 125-147
Car, V., Matas, G. & (2021) Utjecaj popularne kulture i medija na politička zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije kao fenomen 21. stoljeća. U: Zorko, M. & Turčalo, S. (ur.) Popularna geopolitika. Zagreb, Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, str. 125-147.
@inbook{inbook, author = {Car, Viktorija and Matas, Gordan}, year = {2021}, pages = {125-147}, keywords = {la\v{z}ne vijesti, la\v{z}ne informacije, mediji, politika}, isbn = {978-953-8174-13-1}, title = {Utjecaj popularne kulture i medija na politi\v{c}ka zbivanja - la\v{z}ne vijesti i la\v{z}ne informacije kao fenomen 21. stolje\'{c}a}, keyword = {la\v{z}ne vijesti, la\v{z}ne informacije, mediji, politika}, publisher = {Fakultet politi\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Car, Viktorija and Matas, Gordan}, year = {2021}, pages = {125-147}, keywords = {fake news, fake information, media, politics}, isbn = {978-953-8174-13-1}, title = {The Influence of Popular Culture and Media on Political Events - Fake News and Fake Information as 21st Century Phenomenon}, keyword = {fake news, fake information, media, politics}, publisher = {Fakultet politi\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font