Pregled bibliografske jedinice broj: 1138324
Utjecaj popularne kulture i medija na politička zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije kao fenomen 21. stoljeća
Utjecaj popularne kulture i medija na politička zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije kao fenomen 21. stoljeća // Popularna geopolitika / Zorko, Marta ; Turčalo, Sead (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 125-147
CROSBI ID: 1138324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj popularne kulture i medija na politička
zbivanja - lažne vijesti i lažne informacije
kao fenomen 21. stoljeća
(The Influence of Popular Culture and Media on
Political Events - Fake News and Fake
Information as 21st Century Phenomenon)
Autori
Car, Viktorija ; Matas, Gordan ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Popularna geopolitika
Urednik/ci
Zorko, Marta ; Turčalo, Sead
Izdavač
Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
125-147
ISBN
978-953-8174-13-1
Ključne riječi
lažne vijesti, lažne informacije, mediji, politika
(fake news, fake information, media, politics)
Sažetak
U poglavlju autori definiraju pojam lažnih vijesti i srodne pojmove lažnih informacija, dezinformacija i štetnih informacija, opisuju pojavu informacijske krize, navode primjere lažnih informacija od Acte Diurne do fenomena "lažnih vijesti" koji se intenzivirao tijekom američkih predsjedničkih izbora 2016. godine. Autori objašnjavaju tko su kreatori lažnih vijesti, kako koriste umjetnu inteligenciju za kreiranje ovakvih sadržaja te navode primjere kako se suprotstaviti širenju ove pojave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Filozofski fakultet u Splitu