Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1138252

Upoznajmo minerale


Dolić, Natalija
Upoznajmo minerale, 2014. (popularni rad).


CROSBI ID: 1138252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upoznajmo minerale
(Let's get to know minerals)

Autori
Dolić, Natalija

Izvornik
Skok u znanost, Narodna knjižnica i čitaonica Vlado Gotovac – Dječji odjel, Sisak, 05.05.2014. - 08.05.2014. (predavanje)

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad

Godina
2014

Ključne riječi
minerali
(minerals)

Sažetak
Cilj ove radionice je: ‐ objasniti što su minerali, te djecu upoznati s mineralima osnovnih metala koji nas okružuju (željeza, aluminija, bakra itd.), ‐ pokazati minerale kroz izložene primjerke koji će biti postavljeni na izložbi minerala, te djeci dati mogućnost da ih pogledaju, opipaju i pitaju sve što ih zanima, ‐ dati odgovore na pitanja: ''Gdje rastu minerali?'', ''Na kojim se dubinama kopaju i na koji se način vade iz zemlje?'', ''Što sve mineral treba proći da bi iz njega dobili gotov proizvod, npr. aluminijsku foliju u koju zamotavamo sendviče?'', ‐ objasniti kako se dobiva zlato, te pokazati minerale koji su često za vrijeme ''zlatne groznice'' bili zamijenjeni za zlato (npr. pirit).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Metalurgija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Natalija Dolić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dolić, Natalija
Upoznajmo minerale, 2014. (popularni rad).
Dolić, N. (2014) Upoznajmo minerale. Skok u znanost, Narodna knjižnica i čitaonica Vlado Gotovac – Dječji odjel, Sisak, 05.05.2014. - 08.05.2014. (predavanje). Popularni rad.
@unknown{unknown, author = {Doli\'{c}, Natalija}, year = {2014}, keywords = {minerali}, title = {Upoznajmo minerale}, keyword = {minerali} }
@unknown{unknown, author = {Doli\'{c}, Natalija}, year = {2014}, keywords = {minerals}, title = {Let's get to know minerals}, keyword = {minerals} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font