Pregled bibliografske jedinice broj: 1137730
Kompetencija rješavanja problema: razvoj koncepta i mjerenje postignuća
Kompetencija rješavanja problema: razvoj koncepta i mjerenje postignuća. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2021 (monografija)
CROSBI ID: 1137730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencija rješavanja problema: razvoj koncepta i
mjerenje postignuća
(Problem solving competency: Concept development and
achievement assessment)
Autori
Ćurković, Natalija ; Fulgosi, Sanja ; Katavić, Ivana ; Mladinić, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2021
Stranica
136
ISBN
978-953-7556-77-8
Ključne riječi
kurikularna reforme, rješavanje problema, online ispitivanje, razine postignuća
(curricular reform, problem solving, online assessment, standard setting)
Sažetak
Jedan od glavnih ciljeva kurikularne reforme u Republici Hrvatskoj jest povećanje kompetencije rješavanja problema. Kako bi se pratila dosegnutost navedenoga cilja provedeno je online ispitivanje komptencije rješavanja problema na gotovo 7000 učenika. U knjizi je detaljno opisan razvoj konceptualnoga okvira za izradu ispita, razvoj ispita, provedba ispitivanja, određivanje razina postignuća te su pirkazani i interpretirani rezultati provedenoga ispitivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)