Pregled bibliografske jedinice broj: 1137724
Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća
Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1137724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija
trgovinskog poduzeća
(OMNICHANNEL RETAILING AS A MARKETING
STRATEGY OF A TRADING COMPANY)
Autori
Obradović, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.06
Godina
2021
Stranica
50
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
maloprodaja, multikanalni i omnikanalni marketing, kupci
(retail, multichannel and omnichannel marketing, consumers)
Sažetak
Tehnologija ubrzano napreduje, a maloprodaja je usko vezana uz tehnologiju. Shodno tome, u teorijskom dijelu će se obraditi dostupna domaća i strana literatura o maloprodaji i marketinškim kanalima. Analizirat će se prednosti simultane maloprodaje preko više kanala, uvođenje omnikanalnog marketinga u poslovanje i ponašanje kupaca. Omnikanalna maloprodaja predstavlja simultani i potpuno integrirani proces prodaje robe kroz fizičke i virtualne kanale bez prekida. Takav način maloprodaje je složeniji u odnosu na konvencionalni jer zahtijeva dodatne resurse, upravljanje odnosima s kupcima i koordinaciju među kanalima. U empirijskom istraživanju putem anketnog upitnika prikupit će se stavovi kupaca i odrediti njihove sklonosti i iskustva u maloprodajnim kanalima. Na temelju rezultata donijet će se zaključak te predložiti unaprjeđenja menadžmentu poduzeća na tržištu maloprodaje. Anketa će se provesti online.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija