Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1137724

Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća


Obradović, Antonio
Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1137724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća
(OMNICHANNEL RETAILING AS A MARKETING STRATEGY OF A TRADING COMPANY)

Autori
Obradović, Antonio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.06

Godina
2021

Stranica
50

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
maloprodaja, multikanalni i omnikanalni marketing, kupci
(retail, multichannel and omnichannel marketing, consumers)

Sažetak
Tehnologija ubrzano napreduje, a maloprodaja je usko vezana uz tehnologiju. Shodno tome, u teorijskom dijelu će se obraditi dostupna domaća i strana literatura o maloprodaji i marketinškim kanalima. Analizirat će se prednosti simultane maloprodaje preko više kanala, uvođenje omnikanalnog marketinga u poslovanje i ponašanje kupaca. Omnikanalna maloprodaja predstavlja simultani i potpuno integrirani proces prodaje robe kroz fizičke i virtualne kanale bez prekida. Takav način maloprodaje je složeniji u odnosu na konvencionalni jer zahtijeva dodatne resurse, upravljanje odnosima s kupcima i koordinaciju među kanalima. U empirijskom istraživanju putem anketnog upitnika prikupit će se stavovi kupaca i odrediti njihove sklonosti i iskustva u maloprodajnim kanalima. Na temelju rezultata donijet će se zaključak te predložiti unaprjeđenja menadžmentu poduzeća na tržištu maloprodaje. Anketa će se provesti online.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Obradović, Antonio
Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Obradović, A. (2021) 'Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Obradovi\'{c}, Antonio}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {maloprodaja, multikanalni i omnikanalni marketing, kupci}, title = {Omnikanalna maloprodaja kao marketin\v{s}ka strategija trgovinskog poduze\'{c}a}, keyword = {maloprodaja, multikanalni i omnikanalni marketing, kupci}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Obradovi\'{c}, Antonio}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {retail, multichannel and omnichannel marketing, consumers}, title = {OMNICHANNEL RETAILING AS A MARKETING STRATEGY OF A TRADING COMPANY}, keyword = {retail, multichannel and omnichannel marketing, consumers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font