Pregled bibliografske jedinice broj: 1136807
Neki aspekti samopoimanja i (radne) vrijednosti učenika različitog kognitivnog statusa
Neki aspekti samopoimanja i (radne) vrijednosti učenika različitog kognitivnog statusa, 1993., magistarski rad, Filozofski fakultet/Odsjek za psihologiju, Zagreb
CROSBI ID: 1136807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki aspekti samopoimanja i (radne) vrijednosti
učenika različitog kognitivnog statusa
(Some aspects of self concept and (labor) values of
different cognitive status students)
Autori
Kozjak, Zlatica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Filozofski fakultet/Odsjek za psihologiju
Mjesto
Zagreb
Datum
11.05
Godina
1993
Stranica
100
Mentor
Prof.dr.sc. Vladimir Kolesarić
Ključne riječi
samopoimanje ; kognitivne sposobnosti ; radne vrijednosti
(self concept ; cognitive abilities ; labor values)
Sažetak
Prethodna istraživanja pokazala su kako postoji povezanost između manifestiranja iznadprosječnih intelektualnih sposobnosti u smislu uspjeha u nekim aktivnostima i samopoimanja te vrijednosnog sustava. No nije bila jasna priroda te povezanosti, radi nekonzistentnosti rezultata, a osobito za neakademske aspekte samopoimanja. U ovome radu sudjelovalo je 326 učenika u dobi od 14-15 godina, a korišteni su instrumenti razvijeni ili modificirani u našoj zemlji: M- serija ; B- serija ; Problemni test ; Modificirane RPM ; V- upitnik te skale za mjerenje različitih aspekata samopoimanja (Bezinović, 1988). U obradi rezultata korištena je multivarijatna diskriminativna analiza s ciljem analize razlika između skupina sudionika definiranih kognitivnim statusom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija