Pregled bibliografske jedinice broj: 1136678
Socijalni razvoj predškolskog djeteta
Socijalni razvoj predškolskog djeteta // Obrazovanje i rad: materijali sa savjetovanja o temi Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Zavod za unaprjeđivanje odgoja i obrazovanja SRH, 1989. str. 116-126 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1136678 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalni razvoj predškolskog djeteta
(Social development of a preschool child)
Autori
Rendulić, Dina ; Kozjak, Zlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Obrazovanje i rad: materijali sa savjetovanja o temi Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Zavod za unaprjeđivanje odgoja i obrazovanja SRH, 1989, 116-126
Skup
Dostignuća i perspektive razvoja predškolskog odgoja u SR Hrvatskoj
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.1989. - 07.06.1989
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
socijalni razvoj ; predškolska dob ; metoda opažanja u prirodnim uvjetima
(social development ; preschool age ; natural conditions observation method)
Sažetak
U radu se govori i socijalnom razvoju djece predškolske dobi i faktorima koji na njega utječu. Komentira se utjecaj socijalne sredine, reguliranje dječjeg ponašanja. Prikazano je ispitivanje u kojem je sudjelovalo 428 djece predškolske dobi i 200 roditelja. Korištena je metoda opažanja u prirodnim uvjetima te posebno priređena Skala stavova prema primjeni tehnika nagrađivanja i kažnjavanja kojom su ispitani odgajatelji i roditelji. Opažanje u prirodnim uvjetima obavile su autorice u 42 vremenske sekvence, svaka u trajanju od 2 sata u dane i vremenska razdoblja prema slučajnom redoslijedu. Razmatran je broj opaženih oblika neprihvatljivih ponašanja, načina na koje na njih reagiraju odgajatelji te stav roditelja i odgajatelja u odnosu na načine reguliranja neprihvatljivih ponašanja djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija