Pregled bibliografske jedinice broj: 1135804
Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezičnim poremećajima ili/i oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije
Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece s govorno - jezičnim poremećajima ili/i oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i rehabilitacije // Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanji, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2021. str. 397-408 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1135804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Virtualno okruženje u odgoju i obrazovanju djece
s govorno - jezičnim poremećajima ili/i
oštećenjem sluha - izazovi suvremene nastave i
rehabilitacije
(Virtual environment in the upbringing and
education of children with speech and language
difficulties and/or hearing impairment -
challenges of modern teaching and rehabilitation)
Autori
Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik
/ Nikolić, Milena ; Vantić-Tanji, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2021, 397-408
Skup
XII. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih"
Mjesto i datum
Sunčana obala, Bugarska, 25.06.2021. - 27.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
on-line nastava ; učenici s govorno-jezičnim teškoćama ; učenici s oštećenjem sluha
(online teaching ; students with speech and language difficulties ; students with hearing impairment)
Sažetak
Prelaskom na on-line nastavu u vrijeme pandemije, stručni suradnici, logopedi, audiorehabilitatori, našli su se pred izazovima jer su se javile potrebe za novim metodama rada i izradom prilagođenih on-line nastavnih sadržaja. Novi obrasci komunikacije, kako između odgojno- obrazovnih djelatnika i učenika, tako i između njih i roditelja, otvorili su i nove izazove. U istraživanju provedenom u Poliklinici SUVAG, ispitivanjem verbotonalnih učitelja, logopeda i audiorahabilitatora a u svrhu poboljšanja nastave na daljinu i telerehabilitacije za učenike s oštećenjem sluha i/ili govora, istražile su se prilagodbe i novi oblici didaktičko/ metodičkog i rehablitacijskog rada. U istraživanju se koristio upitnik koji se sastojao se od 2 dijela: 1. Uz Upute o načinu rješavanja upitnika i potvrdu Suglasnosti za sudjelovanje u istraživanju, u prvome dijelu Upitnika ispitanici su odgovarali na pitanja vezana za demografske podatke i 2. dio Upitnika je konstruiran za ispitivanju metoda rada u on–line nastavi i telerehabilitaciji. Korištena je skala Likertovog tipa. Upitnik se sastojao od 15 tvrdnji i ispitanici su ga ispunjavali on-line. U ispitivanju je sudjelovalo 50 djelatnika Poliklinike SUVAG. Istraživanje je pokazalo da postoje mnogi preduvjeti koji se trebaju zadovoljiti da bi se osiguralo uspješno provođenje on-line nastave te da dio tradicionalnih oblika nastave koji se primjenjuju „licem u lice“ nije moguće primjenjivati u on- line nastavi. U radu su pokazani novi oblici rada koji su se u on-line nastavi i telerehabilitaciji pokazali učinkovitima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG