Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1135534

Analiza kompetencija televizijske medijske pismenosti studenata I. godine Sveučilišta u Puli


Nefat, Kristina
Analiza kompetencija televizijske medijske pismenosti studenata I. godine Sveučilišta u Puli, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije, Pula


CROSBI ID: 1135534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza kompetencija televizijske medijske pismenosti studenata I. godine Sveučilišta u Puli
(Analysis of competencies television media literacy of students of 1st. year at University of Pula)

Autori
Nefat, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije

Mjesto
Pula

Datum
29.09

Godina
2017

Stranica
Te

Mentor
Vukić, Tijana

Ključne riječi
televizijske medijske kompetencije ; masovni medij ; televizija ; medijska pismenost ; edukacijski paket ; studenti ;
(television media competencies ; mass media ; television ; media literacy ; package/teacher module ; students)

Sažetak
U današnjoj vladavini masovnih medija medijske kompetencije doprinose većoj svijesti o medijima i omogućuju razumijevanje masovnih medija te prepoznavanje manipulacije putem medija i utjecaja na društvo. Cilj provedenog istraživanja bio je istražiti poznavanje televizije kao medija na uzorku studenata 1. godine Filozofskog fakulteta i Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Puli koje će ukazati na razinu kompetencija televizijske medijske pismenosti, ovisno o studijskom programu te imaju li studenti uključen Edukacijski paket/učiteljsko-nastavnički modul. Dokazalo se da postoji razlika u kompetencijama televizijske medijske pismenosti u odnosu na smjer obrazovanja i uključenost Edukacijskog paketa u program studija. Edukacijski paket ne doprinosi većoj razini kompetencija televizijske medijske pismenosti. Nema razlike između studenata s uključenim Edukacijskim paketom u nastavni program i onih koji ga nemaju u mogućnosti definiranja pojam medijske pismenosti te u poznavanju osnovnih pojmova vezanih uz televiziju kao medij. Studenti studijskih programa koji nemaju uključen Edukacijski paket u nastavni program imaju veću razinu kompetencija televizijske medijske pismenosti. Studijski programi koji uključuju Edukacijski paket/učiteljsko-nastavnički modul još uvijek nemaju u kurikulu kolegij iz medijske kulture i medijske pismenosti, a osposobljavaju kadar za rad u ustanovama obaveznog školskog obrazovanja. Samo učiteljsko-nastavničkih programskih studija koji imaju jednosemestralni kolegij Medijska kultura na prvoj, odnosno trećoj godini. Ne postoji povezanost vremena provedenog uz televiziju s razinom kompetencija televizijske medijske pismenosti. Odabrani studijski program u korelaciji je s gledanjem određenih TV kanala i tematsko-sadržajnih programa. Niske televizijske kompetencije medijske pismenosti studenata upućuju na to da je neophodno uvesti izmjene i dopune kurikula u visokoškolskom obrazovanju da bi dobili obrazovan nastavnički kadar za medije i medijsku komunikaciju, kreativan rad i kritičku analizu medija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Tijana Vukić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Nefat, Kristina
Analiza kompetencija televizijske medijske pismenosti studenata I. godine Sveučilišta u Puli, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije, Pula
Nefat, K. (2017) 'Analiza kompetencija televizijske medijske pismenosti studenata I. godine Sveučilišta u Puli', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nefat, Kristina}, year = {2017}, pages = {te}, keywords = {televizijske medijske kompetencije, masovni medij, televizija, medijska pismenost, edukacijski paket, studenti, }, title = {Analiza kompetencija televizijske medijske pismenosti studenata I. godine Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Puli}, keyword = {televizijske medijske kompetencije, masovni medij, televizija, medijska pismenost, edukacijski paket, studenti, }, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nefat, Kristina}, year = {2017}, pages = {te}, keywords = {television media competencies, mass media, television, media literacy, package/teacher module, students}, title = {Analysis of competencies television media literacy of students of 1st. year at University of Pula}, keyword = {television media competencies, mass media, television, media literacy, package/teacher module, students}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font