Pregled bibliografske jedinice broj: 1135331
Verbalna i neverbalna komunikacija u nastavi
Verbalna i neverbalna komunikacija u nastavi, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1135331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Verbalna i neverbalna komunikacija u nastavi
(Verbal and nonverbal communication in teaching)
Autori
Jurenec, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
05.07
Godina
2021
Stranica
50
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
komunikacija, interakcija, neverbalni znakovi, nastava, razgovor
(communication, interaction, nonverbal signs, teaching, conversation)
Sažetak
Jedan od važnijih aspekata ljudskog društva je komunikacija. Ona povezuje članove društva i bez nje ne bi mogli funkcionirati. Da bi jedna zajednica, kao što je naprimjer škola, mogla funkcionirati bez smetnji, potrebna je zdrava komunikacija. Učitelj koji je svjestan svog poziva trebao bi moći vladati svojim razredom, imati kvalitetan razgovor s učenicima te bi trebao vješto kontrolirati svoje riječi i tijelo. Cilj ovog rada je pokazati kako ljudi komuniciraju općenito, ali s posebnim naglaskom na komunikaciju u školi. Svaki pojedinac u školi, učenik ili učitelj, ima svoju ulogu, cilj, namjeru te osjećaje i misli. To se ispoljava na dva načina, a to su verbalni i neverbalni. Kod komunikacije s učenicima važno je biti svjestan onoga što se izgovara te kakav je naš vanjski izgled kada ih poučavamo. Toplina, bliskost i lijepa riječ su ključ za uspješan nastavni sat i za zdrav odnos sa svojim učenicima. Cilj je uključiti sve učenike u interakciju te ih potaknuti na međusobno uvažavanje, prihvaćanje, zainteresirati ih za razgovor i uključenost u društvo. Tijekom nastave često se koriste neverbalni znakovi. Oni su zapravo nama urođeni te ih koristimo nesvjesno. Neverbalni znakovi čine od 60% - 70% ljudske komunikacije. Važno je znati vladati svojim tijelom, ali i pročitati govor tijela sugovornika. To može veoma olakšati komunikaciju s učenicima u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)