Pregled bibliografske jedinice broj: 1134407
Poslovna etika i multikultura
Poslovna etika i multikultura. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012 (ostalo)
CROSBI ID: 1134407 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna etika i multikultura
(Business ethics and multiculture)
Autori
Vujić Vidoje, Ivaniš Marija, Bojić Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, znanstvena
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2012
Stranica
1-291
ISBN
978-953-7842-05-5
Ključne riječi
poslovna etika, profit, DOP, multikultura, poslovni i kulturni običaji
(Business ethics, profit, CSR, multiculture, business and cultural customs)
Sažetak
Budući da velik broj osoba smatra da je svrha poslovanja svakoga poslovnog subjekta (tvrtke, ne i ustanove) profit, nameće se potreba razjašnjavanja ne samo moralnog subjektiviteta svake pojedine osobe nego i uspostava moralnog kodeksa svake profesije i svakoga poslovnog subjekta. Dakako, to nije samo pitanje prava – legaliteta nego i morala – legitimiteta. Polazeći od toga da u svakome poslovnom subjektu rade ljudi koji kao instrumentarij poslovne etike ustanovljuju određene standarde i kodekse moralnog i kulturnog, nužnim se nameće potreba proučavanja i razumijevanja različitih koncepcija poslovne kulture i etike. Znanstveni i praktični problem odredili su temeljnu hipotezu koja glasi: Suvremenoj znanosti i gospodarskoj praksi potrebna je implementacija poslovne etike i kulture u svim strukturama i razinama društva te stvaranje multikulturalnoga društveno odgovornog poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija