Pregled bibliografske jedinice broj: 1134358
Strateško planiranje političkih odnosa s javnostima
Strateško planiranje političkih odnosa s javnostima, 2021., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1134358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško planiranje političkih odnosa s javnostima
(Strategic planning of political public relations)
Autori
Bjeliš, Nevena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
25.03
Godina
2021
Stranica
74
Mentor
Luić, Ljerka
Ključne riječi
politički odnosi s javnostima ; strateško planiranje ; ciljana javnost ; politički rezultati
(political public relations ; strategic planning ; target public ; political results)
Sažetak
Politički odnosi s javnostima proces su upravljanja kojim politički akteri uz pomoć učinkovite komunikacije i aktivnosti, utječu, uspostavljaju, izgrađuju i održavaju dobre političke odnose s ciljanim javnostima kako bi ostvarili svoje ciljeve i osigurali svoju reputaciju. Istovremeno, strateško planiranje u odnosima s javnostima podrazumijeva dugoročno planiranje i donošenje odluka o ciljevima programa, prepoznavanje ključnih javnosti, utvrđivanje politike koja će upravljati odabirom strategija te određivanje samih strategija djelovanja te su u kontekstu ovoga rada u međusoban odnos stavljene ove dvije pozicije kako bi se istražilo strateško planiranje političkih odnosa s javnostima. Strateško planiranje koje uključuje devet koraka ključnih za kreiranje strateškog plana prikazano je kroz kontekst dijela političkih odnosa s javnostima kako bi se razumjela kompleksnost ove grane odnosa s javnostima. Kroz intervju i anketni upitnik ispitane su hipoteze rada, a rezultati su pokazali kako politički akteri koriste strateško planiranje u odnosima s javnostima, ali se na nezavidnoj razini posvećuju komuniciranju na internetu i društvenim mrežama, što je dugoročno nužno za ostvarivanje političkih rezultata među ciljanom javnosti mlađih generacija koje će tek birati svoje kandidate na izborima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti