Pregled bibliografske jedinice broj: 1134348
Stavovi učenika i studenata o nastavi TZK na daljinu u vrijeme bolesti COVID-19
Stavovi učenika i studenata o nastavi TZK na daljinu u vrijeme bolesti COVID-19 // Pedagoške kompetencije u kineziologiji - zbornik radova / Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021. str. 286-296 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1134348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika i studenata o nastavi TZK na
daljinu u vrijeme bolesti COVID-19
(Pupils and students attitudes about distance
learning of PE during the COVID-19 pandemic)
Autori
Šunda, Mirela ; Antekolović, Josipa ; Baščevan Alen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagoške kompetencije u kineziologiji - zbornik radova
/ Babić, Vesna ; Trošt Bobić, Tatjana - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2021, 286-296
ISBN
978-953-317-064-0
Skup
29. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.06.2021. - 26.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
fakultet ; online učenje ; pandemija ; srednja škola
(university ; distance learning ; pandemic ; high school)
Sažetak
Kako je pojava nove COVID-19 bolesti promijenila dosadašnji, uobičajeni način izvođenja nastave TZK te uzrokovala potpuno novi pristup izvođenje iste uz implementaciju i primjenu informacijsko – komunikacijske tehnologije (IKT), primarni cilj ovoga istraživanja je ispitati pomaže li novi oblik nastava TZK učenicima i studentima da ostanu tjelesno aktivni u uvjetima ograničenog kretanja, sljedeći cilj je ispitati jesu li učenici i studenti zadovoljni ponuđenim modelom nastave TZK te postoje li razlike po dobi. Uzorak je obuhvatio ukupno 309 ispitanika (182 ž ili 58, 9%, 127m ili 41, 1%), odnosno 166 studenta (84 studentice i 82 studenta) Sveučilišta u Zagrebu starosti 20, 31 ± 0, 99 godina te 143 učenika (98 učenica i 45 učenika) gimnazije iz Slavonije prosječne dobi 16, 49 ± 1, 17. Ispitanici su anonimni upitnik ispunjavali dobrovoljno tijekom sedmog tjedna nastave na daljinu. Obrada podataka je provedena kompjutorskim statističkim programom Statistika 13.5.0.17 Izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji te χ2-test za nezavisne uzorke. Za sve varijable određene su frekvencije odgovora. χ2-test nezavisnosti (uz korekciju neprekidnosti prema Yatesu) pokazao je statistički značajnu povezanost uzrasta i stava o utjecaju nastave TZK na daljinu na tjelesnu aktivnost u vrijeme pandemije, c2(1, n=309) = 19, 68, p=0, 00. χ2-test nezavisnosti (uz korekciju neprekidnosti prema Yatesu) pokazao je statistički značajnu povezanost uzrasta i želje za samostalnim odabirom vježbi, c2(1, n=309) = 91, 7, p=0, 00. Novi oblik nastave TZK, odnosno nastava na daljinu uz primjenu IKT – a pomaže učenicima i studentima da ostanu tjelesno aktivni u vrijeme pandemije uzrokovane bolesti COVID-19.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Rudarsko-geološko-naftni fakultet, Zagreb