Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1134291

Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi


Lajtman, Helga
Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1134291 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi
(A strategic approach to public relations planning for cultural institutions)

Autori
Lajtman, Helga

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
09.03

Godina
2020

Stranica
76

Mentor
Luić, Ljerka

Ključne riječi
odnosi s javnostima ; strateško planiranje ; ustanove u kulturi
(public relations ; strategic planning ; cultural institutions)

Sažetak
Odnosi s javnostima društvena su znanosti koja za cilj ima uspostaviti komunikaciju između organizacije i njezine okoline. Strateško planiranje predstavlja proces koji se odvija u određenom vremenskom periodu i kojim se utvrđuju vizija, misija i strateški ciljevi. Osnovni cilj strateškog planiranja je utvrditi prirodu i karakter organizacije te kojem sektoru ta organizacija pripada. Posljednjih godina strateško planiranje postalo je izrazito važan proces u svim organizacijama jer se strateškim planiranjem utvrđuju prioriteti bitni za uspješno poslovanje. Strateško planiranje uključuje devet koraka nužnih za provedbu uspješnog strateškog plana. Izrazito je važno bilo istražiti strateški pristup planiranju odnosa s javnostima u segmentu kulture uzimajući u obzir činjenicu da je strateško planiranje u ustanovama u kulturi na izrazito niskoj razini. U radu se anketnim upitnikom utvrđuje donose li ustanove u kulturi (iz knjižnične i audiovizualne djelatnosti) strateške planove te na koji vremenski period. Rezultati istraživanja pokazali su da ustanove u kulturi iz knjižnične i audiovizualne djelatnosti najčešće izrađuju trogodišnje strateške planove što ukazuje na izostanak dugoročnog strateškog planiranja u ustanovama u kulturi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ljerka Luić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Lajtman, Helga
Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Lajtman, H. (2020) 'Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lajtman, Helga}, year = {2020}, pages = {76}, keywords = {odnosi s javnostima, strate\v{s}ko planiranje, ustanove u kulturi}, title = {Strate\v{s}ki pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi}, keyword = {odnosi s javnostima, strate\v{s}ko planiranje, ustanove u kulturi}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lajtman, Helga}, year = {2020}, pages = {76}, keywords = {public relations, strategic planning, cultural institutions}, title = {A strategic approach to public relations planning for cultural institutions}, keyword = {public relations, strategic planning, cultural institutions}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font