Pregled bibliografske jedinice broj: 1134291
Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi
Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima ustanova u kulturi, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1134291 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški pristup planiranju odnosa s javnostima
ustanova u kulturi
(A strategic approach to public relations planning
for cultural institutions)
Autori
Lajtman, Helga
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
09.03
Godina
2020
Stranica
76
Mentor
Luić, Ljerka
Ključne riječi
odnosi s javnostima ; strateško planiranje ; ustanove u kulturi
(public relations ; strategic planning ; cultural institutions)
Sažetak
Odnosi s javnostima društvena su znanosti koja za cilj ima uspostaviti komunikaciju između organizacije i njezine okoline. Strateško planiranje predstavlja proces koji se odvija u određenom vremenskom periodu i kojim se utvrđuju vizija, misija i strateški ciljevi. Osnovni cilj strateškog planiranja je utvrditi prirodu i karakter organizacije te kojem sektoru ta organizacija pripada. Posljednjih godina strateško planiranje postalo je izrazito važan proces u svim organizacijama jer se strateškim planiranjem utvrđuju prioriteti bitni za uspješno poslovanje. Strateško planiranje uključuje devet koraka nužnih za provedbu uspješnog strateškog plana. Izrazito je važno bilo istražiti strateški pristup planiranju odnosa s javnostima u segmentu kulture uzimajući u obzir činjenicu da je strateško planiranje u ustanovama u kulturi na izrazito niskoj razini. U radu se anketnim upitnikom utvrđuje donose li ustanove u kulturi (iz knjižnične i audiovizualne djelatnosti) strateške planove te na koji vremenski period. Rezultati istraživanja pokazali su da ustanove u kulturi iz knjižnične i audiovizualne djelatnosti najčešće izrađuju trogodišnje strateške planove što ukazuje na izostanak dugoročnog strateškog planiranja u ustanovama u kulturi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti