Pregled bibliografske jedinice broj: 113416
Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ
Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2002. str. 137-146
CROSBI ID: 113416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ
(Children's Attributional Style Questionnaire)
Autori
Vulić-Prtorić, Anita ; Sorić, Izabela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Zbirka psihologijskih skala i upitnika
Urednik/ci
Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2002
Raspon stranica
137-146
ISBN
953-6721-05-8
Ključne riječi
atribucijski stil, djeca
(attributional style, children)
Sažetak
U ispitivanju i provjeri konstrukta bespomoćnosti u tumačenju depresivnosti kod djece danas se uglavnom koriste skale kojima se ispituje specifični, depresivni atribucijski stil (prema Joiner & Wagner, 1995). Pri tome se najčešće primjenjuje Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ (Children's Attributional Style Questionnaire) autora Kaslow, Tannenbaum i Seligman (1978, prema Gladstone i Kaslow, 1995 ; Seligman i sur. 1984 ; Thompson i sur., 1998) koja ispituje tendenciju ispitanika da u tumačenju uzroka nekog događaja izabiru internalne, stabilne i globalne, nasuprot eksternalnim, nestabilnim i specifičnim uzrocima. Svaki od 3 atribucijska stila (internalnost-eksternalnost, stabilnost-nestabilnost i globalnost-specifičnost) obuhvaća 16 događaja (8 pozitivnih i 8 negativnih). To znači da se skala CASQ sastoji od 6 subskala: internalnosti, stabilnosti i globalnosti za pozitivne događaje i internalnosti stabilnosti i globalnosti za negativne događaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru