Pregled bibliografske jedinice broj: 1133711
Stavovi učitelja o uključivanju pomoćnika učenicima s teškoćama u nastavu
Stavovi učitelja o uključivanju pomoćnika učenicima s teškoćama u nastavu, 2018., diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 1133711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja o uključivanju pomoćnika učenicima s teškoćama u nastavu
(Teacher's attitudes towards inclusion of teaching assistants)
Autori
Ćurić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
11.09
Godina
2018
Stranica
44
Mentor
Ivanković, Iva
Ključne riječi
nkluzija, učenici s teškoćama, pomoćnici u nastavi
(nclusion, students with disabilities, teaching assistant)
Sažetak
Uključivanje učenika s teškoćama u redoviti školski sustav i pružanje mogućnosti za njihovo ravnopravno sudjelovanje glavno je načelo obrazovne inkluzije. U radu je prikazan razvoj obrazovne inkluzije u svijetu i Hrvatskoj, zakonski okviruključivanja učenika s teškoćama u redoviti školski sustav te je predstavljen i opisan novi oblik podrške obrazovnoj inkluziji, a to su pomoćnici u nastavi. Praktični dio rada obuhvaća istraživanje o stavovima učitelja i nastavnika o uključivanju pomoćnika učenicima s teškoćama u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)