Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133711

Stavovi učitelja o uključivanju pomoćnika učenicima s teškoćama u nastavu


Ćurić, Kristina
Stavovi učitelja o uključivanju pomoćnika učenicima s teškoćama u nastavu, 2018., diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 1133711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja o uključivanju pomoćnika učenicima s teškoćama u nastavu
(Teacher's attitudes towards inclusion of teaching assistants)

Autori
Ćurić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
11.09

Godina
2018

Stranica
44

Mentor
Ivanković, Iva

Ključne riječi
nkluzija, učenici s teškoćama, pomoćnici u nastavi
(nclusion, students with disabilities, teaching assistant)

Sažetak
Uključivanje učenika s teškoćama u redoviti školski sustav i pružanje mogućnosti za njihovo ravnopravno sudjelovanje glavno je načelo obrazovne inkluzije. U radu je prikazan razvoj obrazovne inkluzije u svijetu i Hrvatskoj, zakonski okviruključivanja učenika s teškoćama u redoviti školski sustav te je predstavljen i opisan novi oblik podrške obrazovnoj inkluziji, a to su pomoćnici u nastavi. Praktični dio rada obuhvaća istraživanje o stavovima učitelja i nastavnika o uključivanju pomoćnika učenicima s teškoćama u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Iva Ivanković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćurić, Kristina
Stavovi učitelja o uključivanju pomoćnika učenicima s teškoćama u nastavu, 2018., diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb
Ćurić, K. (2018) 'Stavovi učitelja o uključivanju pomoćnika učenicima s teškoćama u nastavu', diplomski rad, diplomski, Odsjek za pedagogiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}uri\'{c}, Kristina}, year = {2018}, pages = {44}, keywords = {nkluzija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, pomo\'{c}nici u nastavi}, title = {Stavovi u\v{c}itelja o uklju\v{c}ivanju pomo\'{c}nika u\v{c}enicima s te\v{s}ko\'{c}ama u nastavu}, keyword = {nkluzija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, pomo\'{c}nici u nastavi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}uri\'{c}, Kristina}, year = {2018}, pages = {44}, keywords = {nclusion, students with disabilities, teaching assistant}, title = {Teacher's attitudes towards inclusion of teaching assistants}, keyword = {nclusion, students with disabilities, teaching assistant}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font