Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1133709

Izazovi inkluzivnog obrazovanja-prilagodba nastave za učenike s jezično-govornim teškoćama


Ivanković, Iva
Izazovi inkluzivnog obrazovanja-prilagodba nastave za učenike s jezično-govornim teškoćama // UPS! / Igić, Ivan ; Aladrović Slovaček, Katarina ; Anić, Nediljka ; Obad, Martina (ur.).
Zagreb: Osnovna škola Ivana Gundulića, 2021. str. 77-82 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1133709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi inkluzivnog obrazovanja-prilagodba nastave za učenike s jezično-govornim teškoćama
(Challenges of inclusive education-adaptation of teaching for students with language and speech difficulties)

Autori
Ivanković, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
UPS! / Igić, Ivan ; Aladrović Slovaček, Katarina ; Anić, Nediljka ; Obad, Martina - Zagreb : Osnovna škola Ivana Gundulića, 2021, 77-82

Skup
Državni znanstveno-stručni skup učitelja razredne nastave (UPS!)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.04.2021. - 09.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Učenici s jezično-govornim teškoćama, inkluzija, inkluzivni odgoj i obrazovanje
(Students with language and speech difficulties, inclusion, inclusive education)

Sažetak
Učenici s jezično-govornim teškoćama čine heterogenu skupinu učenika s različitim stupnjem i vrstom teškoća govora i/ili jezika. U formalnome su obrazovanju sve više vidljivi zahtjevi prilagodbe nastave učenicima s teškoćama, posebno kad je riječ o učenicima s jezično-govornim teškoćama, budući da su vještine čitanja i pisanja prijeko potrebne za usvajanje sadržaja različitih nastavnih predmeta. Promjeni paradigme pristupa učenicima s teškoćama pridonosi i porast broja djece s određenim teškoćama u redovitim programima odgoja i obrazovanja. Budući da na razini državnih dokumenta još uvijek ne postoje smjernice koje bi učiteljima i nastavnicima olakšale prilagodbu nastave učenicima s jezično-govornim teškoćama od kojih mnogi polaze nastavu prema primjerenim programima odgoja i obrazovanja unutar školskog sustava, u radu su prikazani neki oblici prilagodbe nastave kao i metodički postupci za učenike s jezično-govornim teškoćama u razrednoj nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Logopedija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Iva Ivanković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivanković, Iva
Izazovi inkluzivnog obrazovanja-prilagodba nastave za učenike s jezično-govornim teškoćama // UPS! / Igić, Ivan ; Aladrović Slovaček, Katarina ; Anić, Nediljka ; Obad, Martina (ur.).
Zagreb: Osnovna škola Ivana Gundulića, 2021. str. 77-82 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ivanković, I. (2021) Izazovi inkluzivnog obrazovanja-prilagodba nastave za učenike s jezično-govornim teškoćama. U: Igić, I., Aladrović Slovaček, K., Anić, N. & Obad, M. (ur.)UPS!.
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, Iva}, year = {2021}, pages = {77-82}, keywords = {U\v{c}enici s jezi\v{c}no-govornim te\v{s}ko\'{c}ama, inkluzija, inkluzivni odgoj i obrazovanje}, title = {Izazovi inkluzivnog obrazovanja-prilagodba nastave za u\v{c}enike s jezi\v{c}no-govornim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {U\v{c}enici s jezi\v{c}no-govornim te\v{s}ko\'{c}ama, inkluzija, inkluzivni odgoj i obrazovanje}, publisher = {Osnovna \v{s}kola Ivana Gunduli\'{c}a}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ivankovi\'{c}, Iva}, year = {2021}, pages = {77-82}, keywords = {Students with language and speech difficulties, inclusion, inclusive education}, title = {Challenges of inclusive education-adaptation of teaching for students with language and speech difficulties}, keyword = {Students with language and speech difficulties, inclusion, inclusive education}, publisher = {Osnovna \v{s}kola Ivana Gunduli\'{c}a}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font