Pregled bibliografske jedinice broj: 1133709
Izazovi inkluzivnog obrazovanja-prilagodba nastave za učenike s jezično-govornim teškoćama
Izazovi inkluzivnog obrazovanja-prilagodba nastave za učenike s jezično-govornim teškoćama // UPS! / Igić, Ivan ; Aladrović Slovaček, Katarina ; Anić, Nediljka ; Obad, Martina (ur.).
Zagreb: Osnovna škola Ivana Gundulića, 2021. str. 77-82 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1133709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi inkluzivnog obrazovanja-prilagodba nastave za učenike s jezično-govornim teškoćama
(Challenges of inclusive education-adaptation of teaching for students with language and speech difficulties)
Autori
Ivanković, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
UPS!
/ Igić, Ivan ; Aladrović Slovaček, Katarina ; Anić, Nediljka ; Obad, Martina - Zagreb : Osnovna škola Ivana Gundulića, 2021, 77-82
Skup
Državni znanstveno-stručni skup učitelja razredne nastave (UPS!)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.04.2021. - 09.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Učenici s jezično-govornim teškoćama, inkluzija, inkluzivni odgoj i obrazovanje
(Students with language and speech difficulties, inclusion, inclusive education)
Sažetak
Učenici s jezično-govornim teškoćama čine heterogenu skupinu učenika s različitim stupnjem i vrstom teškoća govora i/ili jezika. U formalnome su obrazovanju sve više vidljivi zahtjevi prilagodbe nastave učenicima s teškoćama, posebno kad je riječ o učenicima s jezično-govornim teškoćama, budući da su vještine čitanja i pisanja prijeko potrebne za usvajanje sadržaja različitih nastavnih predmeta. Promjeni paradigme pristupa učenicima s teškoćama pridonosi i porast broja djece s određenim teškoćama u redovitim programima odgoja i obrazovanja. Budući da na razini državnih dokumenta još uvijek ne postoje smjernice koje bi učiteljima i nastavnicima olakšale prilagodbu nastave učenicima s jezično-govornim teškoćama od kojih mnogi polaze nastavu prema primjerenim programima odgoja i obrazovanja unutar školskog sustava, u radu su prikazani neki oblici prilagodbe nastave kao i metodički postupci za učenike s jezično-govornim teškoćama u razrednoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Logopedija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)