Pregled bibliografske jedinice broj: 1132380
Potiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja školskih ekskurzija
Potiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja školskih ekskurzija // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 55-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1132380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj
ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja
školskih ekskurzija
(Do school excursions encourage the overall
development of personality?
Qualitative analysis of the content of school
excursions)
Autori
Grčić Ante ; Kosanović Vana ; Koludrović, Morana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice
/ Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 55-65
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
školska ekskurzija, kvalitativna analiza, slobodno vrijeme, kulturna baština, cjeloviti razvoj učenika
(school excursion, qualitative analysis, leisure time, cultural heritage, integral development of students)
Sažetak
Školska ekskurzija, kao oblik izvanučioničke nastave, pruža brojne mogućnosti za cjeloviti razvoj učenika. Ipak, u znanstveno- istraživačkom smislu uloga, važnost, značajke planiranja i organiziranja te sadržaji školskih ekskurzija nisu dovoljno istraženi. Stoga je cilj istraživanja bio kvalitativnom analizom istražiti 15 ponuda školskih ekskurzija za učenike trećih i sedmih razreda osnovne i trećih razreda srednje škole s posebnim naglaskom na zastupljenost sadržaja i aktivnosti iz domene odgojno-obrazovnog aspekta, aspekta kulturne baštine te slobodnog vremena. Rezultati analize pokazuju da su u ponudama za osnovnoškolce svi analizirani aspekti povezaniji s ishodima učenja u kurikulu, u odnosu na ponude namijenjene srednjoškolcima čije se ekskurzije više usmjeravaju na upoznavanje sa znamenitostima zemlje koju posjećuju. Očekivano, u ponudama za osnovne škole naglašeniji su organizirani oblici provođenja slobodnog vremena u odnosu na ponude za srednjoškolske učenike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu