Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132380

Potiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja školskih ekskurzija


Grčić Ante; Kosanović Vana; Koludrović, Morana
Potiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja školskih ekskurzija // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 55-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1132380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja školskih ekskurzija
(Do school excursions encourage the overall development of personality? Qualitative analysis of the content of school excursions)

Autori
Grčić Ante ; Kosanović Vana ; Koludrović, Morana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 55-65

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
školska ekskurzija, kvalitativna analiza, slobodno vrijeme, kulturna baština, cjeloviti razvoj učenika
(school excursion, qualitative analysis, leisure time, cultural heritage, integral development of students)

Sažetak
Školska ekskurzija, kao oblik izvanučioničke nastave, pruža brojne mogućnosti za cjeloviti razvoj učenika. Ipak, u znanstveno- istraživačkom smislu uloga, važnost, značajke planiranja i organiziranja te sadržaji školskih ekskurzija nisu dovoljno istraženi. Stoga je cilj istraživanja bio kvalitativnom analizom istražiti 15 ponuda školskih ekskurzija za učenike trećih i sedmih razreda osnovne i trećih razreda srednje škole s posebnim naglaskom na zastupljenost sadržaja i aktivnosti iz domene odgojno-obrazovnog aspekta, aspekta kulturne baštine te slobodnog vremena. Rezultati analize pokazuju da su u ponudama za osnovnoškolce svi analizirani aspekti povezaniji s ishodima učenja u kurikulu, u odnosu na ponude namijenjene srednjoškolcima čije se ekskurzije više usmjeravaju na upoznavanje sa znamenitostima zemlje koju posjećuju. Očekivano, u ponudama za osnovne škole naglašeniji su organizirani oblici provođenja slobodnog vremena u odnosu na ponude za srednjoškolske učenike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (autor)

Avatar Url Ante Grčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Grčić Ante; Kosanović Vana; Koludrović, Morana
Potiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja školskih ekskurzija // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 55-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Grčić Ante, Kosanović Vana & Koludrović, M. (2021) Potiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja školskih ekskurzija. U: Dobrota, S., Tomaš, S., Restović, I., Maleš, L., Bulić, m., Jakupčević, E. & Blažević, I. (ur.)Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice.
@article{article, author = {Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2021}, pages = {55-65}, keywords = {\v{s}kolska ekskurzija, kvalitativna analiza, slobodno vrijeme, kulturna ba\v{s}tina, cjeloviti razvoj u\v{c}enika}, title = {Poti\v{c}u li \v{s}kolske ekskurzije cjeloviti razvoj li\v{c}nosti? Kvalitativna analiza sadr\v{z}aja \v{s}kolskih ekskurzija}, keyword = {\v{s}kolska ekskurzija, kvalitativna analiza, slobodno vrijeme, kulturna ba\v{s}tina, cjeloviti razvoj u\v{c}enika}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2021}, pages = {55-65}, keywords = {school excursion, qualitative analysis, leisure time, cultural heritage, integral development of students}, title = {Do school excursions encourage the overall development of personality? Qualitative analysis of the content of school excursions}, keyword = {school excursion, qualitative analysis, leisure time, cultural heritage, integral development of students}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font