Pregled bibliografske jedinice broj: 1132062
Land Art u dječjem vrtiću- studija slučaja
Land Art u dječjem vrtiću- studija slučaja // Magistra Iadertina, 15 (2021), 2; 135-150 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1132062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Land Art u dječjem vrtiću- studija slučaja
(Land Art in Kindergarten – Case Study)
Autori
Brajčić, Marija
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 15
(2021), 2;
135-150
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
djeca, dječji vrtić, Land art, studija slučaja, suvremena umjetnost.
(children, contemporary art, Land art, kindergarten, case study)
Sažetak
Land art je pravac u suvremenoj umjetnosti koji se razvijao u šezdesetim i sedamdesetim godinama 20. stoljeća, kao reakcija na komercijalizaciju umjetnosti. Umjetnost Land arta napušta muzeje i galerije te razvija monumentalne projekte u slobodnom prostoru i pejzažu koji na umjetnički način mijenja i prilagođava, a da pri tom negativno ne utječe na okoliš. Poznavanje i vrednovanje suvremene umjetnosti u praksi važno je kao i promatranje i vrednovanje tradicionalnih umjetničkih djela, koje se također temelji na razvoju suptilne percepcije umjetnina. Zbog toga ova studija slučaja ispituje mogućnost implementacije suvremenih pravaca, u ovom slučaju Land arta, u pedagoški rad s djecom u Dječjem vrtiću. Ovaj je pravac u svojoj suštini višestruko prikladan kao poticaj za dječji kreativni rad zbog interakcije s prirodom, korištenja prirodnih materijala bliskih djeci, dobrog učinka na dječju psihu te sadržavanja odgojne ekološke komponente. Rezultati su pokazali da su se djeca, koja su sudjelovala u ovom istraživanju, kreativno izrazila i stvorila zanimljive uratke inspirirane land artom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)