Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1132014

Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere


Marković, Suzana; Raspor Jankovic, Sanja; Gjurasic, Matina
Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere // Oeconomica Jadertina, 1 (2021), 19-40 doi:10.15291/oec.3384 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1132014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere
(Quantitative analysis of customer’s emotional experience in restaurants on the Opatija Riviera)

Autori
Marković, Suzana ; Raspor Jankovic, Sanja ; Gjurasic, Matina

Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 1 (2021); 19-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta usluga, zadovoljstvo, lojalnost, emocije, restorani Opatijske rivijere, kvantitativna analiza
(service quality, satisfaction, loyalty, emotions, Opatija Riviera restaurants, quantitative analysis)

Sažetak
U ekonomiji doživljaja ljudi više ne kupuju proizvode i usluge, nego iskustva koja im pružaju snažne emocionalne i iskustvene reakcije. Iako se koncepti kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta istražuju niz godina, i dalje se nalaze u fokusu znanstvenih i stručnih istraživanja. Međutim, malo je radova koji mjere i istražuju emocionalni doživljaj gostiju u restoranima. Stoga je cilj ovoga rada iscrpno analizirati dosadašnja istraživanja koja se bave ovim konceptima i razviti instrument DINEXPE za mjerenje emocionalnog doživljaja gostiju u restoranu. U tu svrhu razvijen je upitnik koji se sastoji od 35 varijabli, a u analizi prikupljenih podataka primijenjene su metode statističke analize. Uzorak čini 195 gostiju restorana koji su posjetili gastronomski festival u Lovranu (Opatijska rivijera) u travnju 2018. godine. Rezultati ovoga istraživanja pomoći će voditeljima restorana u hrvatskom turizmu, pa i šire, u razumijevanju svojih gostiju te u dizajniranju kvalitete usluga koja će biti u skladu s njihovim očekivanjima.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Institut za turizam, Zagreb,
Veleučilište u Rijeci

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi www.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Suzana; Raspor Jankovic, Sanja; Gjurasic, Matina
Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere // Oeconomica Jadertina, 1 (2021), 19-40 doi:10.15291/oec.3384 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Marković, S., Raspor Jankovic, S. & Gjurasic, M. (2021) Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere. Oeconomica Jadertina, 1, 19-40 doi:10.15291/oec.3384.
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Suzana and Raspor Jankovic, Sanja and Gjurasic, Matina}, year = {2021}, pages = {19-40}, DOI = {10.15291/oec.3384}, keywords = {kvaliteta usluga, zadovoljstvo, lojalnost, emocije, restorani Opatijske rivijere, kvantitativna analiza}, journal = {Oeconomica Jadertina}, doi = {10.15291/oec.3384}, volume = {1}, issn = {1848-4956}, title = {Kvantitativna analiza emocionalnog do\v{z}ivljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere}, keyword = {kvaliteta usluga, zadovoljstvo, lojalnost, emocije, restorani Opatijske rivijere, kvantitativna analiza} }
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Suzana and Raspor Jankovic, Sanja and Gjurasic, Matina}, year = {2021}, pages = {19-40}, DOI = {10.15291/oec.3384}, keywords = {service quality, satisfaction, loyalty, emotions, Opatija Riviera restaurants, quantitative analysis}, journal = {Oeconomica Jadertina}, doi = {10.15291/oec.3384}, volume = {1}, issn = {1848-4956}, title = {Quantitative analysis of customer’s emotional experience in restaurants on the Opatija Riviera}, keyword = {service quality, satisfaction, loyalty, emotions, Opatija Riviera restaurants, quantitative analysis} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ERIH+, Index Copernicus, Google Scholar, DOAJ


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font