Pregled bibliografske jedinice broj: 1132014
Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere
Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere // Oeconomica Jadertina, 1 (2021), 19-40 doi:10.15291/oec.3384 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1132014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvantitativna analiza emocionalnog doživljaja
gostiju u restoranima Opatijske rivijere
(Quantitative analysis of customer’s emotional
experience in restaurants on the Opatija Riviera)
Autori
Marković, Suzana ; Raspor Jankovic, Sanja ; Gjurasic, Matina
Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 1
(2021);
19-40
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta usluga, zadovoljstvo, lojalnost, emocije, restorani Opatijske rivijere, kvantitativna analiza
(service quality, satisfaction, loyalty, emotions, Opatija Riviera restaurants, quantitative analysis)
Sažetak
U ekonomiji doživljaja ljudi više ne kupuju proizvode i usluge, nego iskustva koja im pružaju snažne emocionalne i iskustvene reakcije. Iako se koncepti kvalitete usluga i zadovoljstva klijenta istražuju niz godina, i dalje se nalaze u fokusu znanstvenih i stručnih istraživanja. Međutim, malo je radova koji mjere i istražuju emocionalni doživljaj gostiju u restoranima. Stoga je cilj ovoga rada iscrpno analizirati dosadašnja istraživanja koja se bave ovim konceptima i razviti instrument DINEXPE za mjerenje emocionalnog doživljaja gostiju u restoranu. U tu svrhu razvijen je upitnik koji se sastoji od 35 varijabli, a u analizi prikupljenih podataka primijenjene su metode statističke analize. Uzorak čini 195 gostiju restorana koji su posjetili gastronomski festival u Lovranu (Opatijska rivijera) u travnju 2018. godine. Rezultati ovoga istraživanja pomoći će voditeljima restorana u hrvatskom turizmu, pa i šire, u razumijevanju svojih gostiju te u dizajniranju kvalitete usluga koja će biti u skladu s njihovim očekivanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Institut za turizam, Zagreb,
Veleučilište u Rijeci
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIH+, Index Copernicus, Google Scholar, DOAJ