Pregled bibliografske jedinice broj: 1131687
Istražujemo naš svijet 4, radna bilježnica prirode i društva u 4. razredu osnovne škole
Istražujemo naš svijet 4, radna bilježnica prirode i društva u 4. razredu osnovne škole / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2021
CROSBI ID: 1131687 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istražujemo naš svijet 4, radna bilježnica prirode
i društva u 4. razredu osnovne škole
(We explore our world 4, workbook for science and
social studies, 4th grade of primary school)
Autori
Kisovar Ivanda Tamara ; Letina, Alena ; Braičić, Zdenko
Vrsta obrazovnog materijala
Radna bilježnica (osnovnoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2021
Stranica
176
Ključne riječi
istraživačko učenje
(inquiry-based learning)
Sažetak
Potiče iskustveno, istraživački usmjereno učenje (istraživački zadaci za svaku nastavnu jedinicu u udžbeniku i radnoj bilježnici) • sadrži specifične i poticajne problemske situacije za svaku nastavnu jedinicu koje podupiru istraživačko učenje i analitičko promišljanje • usklađen sa suvremenim svjetskim trendovima o istraživačkoj nastavi • usmjeren na razvoj učeničkih kompetencija (stjecanje specifičnih spoznaja, razvoj sposobnosti i vještina te oblikovanje pozitivnih stavova o znanosti i društvu) • promovira konstruktivistički pristup učenju (aktivno sudjelovanje učenika u konstruiranju osobnog znanja i razumijevanja kroz neposrednu interakciju s okolišem uz uvažavanje njihovih prethodnih spoznaja i iskustava) • potiče aktivno učenje kombiniranjem raznovrsnih aktivnosti učenika • podupire nastavu usmjerenu na učenika i razvoj konceptualnog razumijevanja • potiče razvoj učeničkog vokabulara i njihovo razumijevanje prirodoznanstvenih koncepata • potiče primjenu viših razina misaonog djelovanja • potiče učeničku znatiželju i zanimanje učenika za prirodne i društvene pojave • potiče učeničku inovativnost, kreativnost i otvorenost prema novim idejama • potiče kritičko mišljenje i odgovorno djelovanje u društvu • potiče razvoj ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje • omogućava potpuno ostvarenje odgojno- obrazovnih ishoda učenja zadanih u Kurikulumu prirode i društva • unaprjeđuje razumijevanje koncepata poticanjem njihove primjene u različitim kontekstima • potiče povezivanje koncepata u cjelovitu spoznaju • omogućuje otkrivanje povezanosti i međuovisnosti procesa i pojava u prirodnome i društvenome okruženju • usmjeren na razvoj vještina promatranja, opisivanja, uspoređivanja, razvrstavanja, postavljanja pitanja, analiziranja, generaliziranja, vrednovanja, komuniciranja, prikupljanja informacija i njihova prikazivanja • povezuje spoznaje iz nastavnoga predmeta Priroda i društvo s drugim nastavnim predmetima, međupredmetnim temama i područjima kurikuluma • zadaci su prilagođeni psihofizičkim obilježjima učenika • odabrani primjeri povezani su sa stvarnim životnim situacijama • preglednost i sistematičnost materijala • uključuje učenike u praktičan rad
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb