Pregled bibliografske jedinice broj: 1131532
Jačanje interkulturalnih i međureligijskih kompetencija
Jačanje interkulturalnih i međureligijskih kompetencija
Sarajevo: TPO fondacija Sarajevo, 2020
CROSBI ID: 1131532 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jačanje interkulturalnih i međureligijskih
kompetencija
(Strengthening Intercultural and Interreligious
Competences)
Autori
Spahić Šiljak, Zilka i dr.
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (srednjoškolsko obrazovanje)
Izdavač
TPO fondacija Sarajevo
Grad
Sarajevo
Godina
2020
Stranica
192
ISBN
978-9926-422-19-6
Ključne riječi
interkulturalnost, kompetencije, obrazovanje
(interculturality, competences, education)
Sažetak
Priručnik za trenere „Jačanje kompetencija za interkulturalno i međureligijsko obrazovanje“ dio je projekta EMIL (Ethos of Multicultural and Interreligious Learning) koji TPO Fondacija provodi u okviru ETOS Inicijative u školama i široj društvenoj zajednici. Cilj ovog Priručnika je dvojak: s jedne strane, namjera je ojačati interkulturalne i međureligijske kompetencije nastavnika u školi kroz trening za trenere (TOT), a s druge strane osposobiti nastavnike da sami mogu kreirati i implementirati slične treninge u školama. Iz tog razloga, TOT zahtijeva punu uključenost nastavnika i njihov doprinos u konačnom dizajnu okvirnog treninga koji treba da odgovara potrebama kulturološkog ozračja u kojemu djeluju. Priručnik je koncipiran iz dva dijela: teorijski i praktični dio. Prvi dio Priručnika je metodološki i sastoji se od pet cjelina: 1. Uvodna razmatranja o interkulturalnim i međureligijskim kompetencijama sa najznačajnijim modelima i strategijama ; 2. Metode rada i metodologija ; 3. Priprema treninga i sadržaj ; 4. Vježbe, 5. Evaluacija treninga. U drugom dijelu ovog Priručnika, nalaze se tekstovi autora/-ica koji su ili nastavnici u školama ili savjetnici u ministarstvima obrazovanja ili predstavnici vjerskih zajednica i nevladinih organizacija. Ovi tekstovi su teorijska nadopuna prvom dijelu Priručnika i mogu se koristiti u pripremi i izvedbi radionica.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Bosanski.
POVEZANOST RADA