Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1131532

Jačanje interkulturalnih i međureligijskih kompetencija


Spahić Šiljak, Zilka i dr.
Jačanje interkulturalnih i međureligijskih kompetencija
Sarajevo: TPO fondacija Sarajevo, 2020


CROSBI ID: 1131532 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jačanje interkulturalnih i međureligijskih kompetencija
(Strengthening Intercultural and Interreligious Competences)

Autori
Spahić Šiljak, Zilka i dr.

Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (srednjoškolsko obrazovanje)

Izdavač
TPO fondacija Sarajevo

Grad
Sarajevo

Godina
2020

Stranica
192

ISBN
978-9926-422-19-6

Ključne riječi
interkulturalnost, kompetencije, obrazovanje
(interculturality, competences, education)

Sažetak
Priručnik za trenere „Jačanje kompetencija za interkulturalno i međureligijsko obrazovanje“ dio je projekta EMIL (Ethos of Multicultural and Interreligious Learning) koji TPO Fondacija provodi u okviru ETOS Inicijative u školama i široj društvenoj zajednici. Cilj ovog Priručnika je dvojak: s jedne strane, namjera je ojačati interkulturalne i međureligijske kompetencije nastavnika u školi kroz trening za trenere (TOT), a s druge strane osposobiti nastavnike da sami mogu kreirati i implementirati slične treninge u školama. Iz tog razloga, TOT zahtijeva punu uključenost nastavnika i njihov doprinos u konačnom dizajnu okvirnog treninga koji treba da odgovara potrebama kulturološkog ozračja u kojemu djeluju. Priručnik je koncipiran iz dva dijela: teorijski i praktični dio. Prvi dio Priručnika je metodološki i sastoji se od pet cjelina: 1. Uvodna razmatranja o interkulturalnim i međureligijskim kompetencijama sa najznačajnijim modelima i strategijama ; 2. Metode rada i metodologija ; 3. Priprema treninga i sadržaj ; 4. Vježbe, 5. Evaluacija treninga. U drugom dijelu ovog Priručnika, nalaze se tekstovi autora/-ica koji su ili nastavnici u školama ili savjetnici u ministarstvima obrazovanja ili predstavnici vjerskih zajednica i nevladinih organizacija. Ovi tekstovi su teorijska nadopuna prvom dijelu Priručnika i mogu se koristiti u pripremi i izvedbi radionica.

Izvorni jezik
Ostalo

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Bosanski.



POVEZANOST RADA


Citiraj ovu publikaciju:

Spahić Šiljak, Zilka i dr.
Jačanje interkulturalnih i međureligijskih kompetencija
Sarajevo: TPO fondacija Sarajevo, 2020
Spahić Šiljak, Z. (2020) Jačanje interkulturalnih i međureligijskih kompetencija. Sarajevo. TPO fondacija Sarajevo.
@unknown{unknown, author = {Spahi\'{c} \v{S}iljak, Zilka i dr.}, year = {2020}, pages = {192}, keywords = {interkulturalnost, kompetencije, obrazovanje}, isbn = {978-9926-422-19-6}, title = {Ja\v{c}anje interkulturalnih i me\djureligijskih kompetencija}, keyword = {interkulturalnost, kompetencije, obrazovanje}, publisher = {TPO fondacija Sarajevo}, publisherplace = {Sarajevo} }
@unknown{unknown, author = {Spahi\'{c} \v{S}iljak, Zilka i dr.}, year = {2020}, pages = {192}, keywords = {interculturality, competences, education}, isbn = {978-9926-422-19-6}, title = {Strengthening Intercultural and Interreligious Competences}, keyword = {interculturality, competences, education}, publisher = {TPO fondacija Sarajevo}, publisherplace = {Sarajevo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font