Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1131276

Metodološke posebnosti u istraživanjima suvremenoga djetinjstva: pedagoško-psihološka perspektiva


Dubovicki, Snježana; Velki, Tena
Metodološke posebnosti u istraživanjima suvremenoga djetinjstva: pedagoško-psihološka perspektiva // Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar, 2021. str. 42-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1131276 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodološke posebnosti u istraživanjima suvremenoga djetinjstva: pedagoško-psihološka perspektiva
(Methodological Particularities in the Research of Contemporary Childhood: Pedagogical-Psychological Perspective)

Autori
Dubovicki, Snježana ; Velki, Tena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina - Zadar, 2021, 42-43

ISBN
978-953-331-321-4

Skup
Međunarodna znanstveno-umjetnička konferencija "Nova promišljanja o djetinjstvu"

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 04.06.2021. - 05.06.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kvalitativna metodologija, kvantitativna metodologija, pedagogija, psihologija, suvremeno djetinjstvo
(contemporary childhood, pedagogy, psychology, qualitative methodology, quantitative methodology)

Sažetak
Baveći se istraživanjima iz područja odgoja i obrazovanja koje uključuje sudionike od 6 do 14 godina, često razmišljamo više o poštivanju etičkih načela, dobivanju suglasnosti za istraživanje i drugo da ponekad zanemarujemo ili ne posvećujemo dovoljno pažnje samoj metodologiji istraživanja (sa svim njenim posebnostima). Često se u istraživanjima služimo instrumentima koji su već provjereni ili nama dostupni (da mjere točno ono što želimo istražiti) što predstavlja „lakši put“ i pri samoj analizi podataka. No, zahtijeva li suvremeno djetinjstvo i suvremeni pristup njegovome istraživanju? Metodologija rada odnosit će se na analizu časopisa u kojima su u zadnje dvije godine objavljivali radovi s tematikom suvremenoga djetinjstva. Kriteriji prema kojima su odabrani odgovarajući časopisi koji su ušli u analizu odnosili su se na specifično područje znanosti (društvene znanosti), specifična polja znanosti (pedagogije i psihologije), dob sudionika istraživanja (od 6 do 14 godina) te na citiranost časopisa vidljivog na Scimago Journal & Country Rank. Analiza suvremenoga pristupa istraživanju suvremenoga djetinjstva obuhvatila je neke od sljedećih metodoloških posebnosti: kategorizaciju rada, zastupljenost znanstvene paradigme, vrstu metodologije, zastupljenost i brojnost istraživačkih tehnika i drugo. Rezultati istraživanja pokazuju da se istraživanjima suvremenoga djetinjstva iz pedagoško-psihološke perspektive ne pristupa „suvremeno“, tj. ne pristupa holistički, nego ga svaka struka istražuje u okviru posebnosti „svoje“ metodologije. To bi svakako trebalo promijeniti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
FOOZOS--IZIP – AFMI – 202022 - Afirmacija futurologije i futuroloških metoda u istraživanjima budućih učitelja i odgojitelja (Dubovicki, Snježana, FOOZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Tena Velki (autor)

Avatar Url Snježana Dubovicki (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

conference.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dubovicki, Snježana; Velki, Tena
Metodološke posebnosti u istraživanjima suvremenoga djetinjstva: pedagoško-psihološka perspektiva // Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar, 2021. str. 42-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Dubovicki, S. & Velki, T. (2021) Metodološke posebnosti u istraživanjima suvremenoga djetinjstva: pedagoško-psihološka perspektiva. U: Cindrić, M. & Ivon, K. (ur.)Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood.
@article{article, author = {Dubovicki, Snje\v{z}ana and Velki, Tena}, year = {2021}, pages = {42-43}, keywords = {kvalitativna metodologija, kvantitativna metodologija, pedagogija, psihologija, suvremeno djetinjstvo}, isbn = {978-953-331-321-4}, title = {Metodolo\v{s}ke posebnosti u istra\v{z}ivanjima suvremenoga djetinjstva: pedago\v{s}ko-psiholo\v{s}ka perspektiva}, keyword = {kvalitativna metodologija, kvantitativna metodologija, pedagogija, psihologija, suvremeno djetinjstvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dubovicki, Snje\v{z}ana and Velki, Tena}, year = {2021}, pages = {42-43}, keywords = {contemporary childhood, pedagogy, psychology, qualitative methodology, quantitative methodology}, isbn = {978-953-331-321-4}, title = {Methodological Particularities in the Research of Contemporary Childhood: Pedagogical-Psychological Perspective}, keyword = {contemporary childhood, pedagogy, psychology, qualitative methodology, quantitative methodology}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font