Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1131071

Ključna obilježja potpomognute komunikacije u ranoj intervenciji


Rosandić Grgić, Monika; Ivšac Pavliša, Jasmina
Ključna obilježja potpomognute komunikacije u ranoj intervenciji // Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa / Ivšac Pavliša, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 30-39


CROSBI ID: 1131071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ključna obilježja potpomognute komunikacije u ranoj intervenciji
(The main principles of AAC in early childhood intervention)

Autori
Rosandić Grgić, Monika ; Ivšac Pavliša, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa

Urednik/ci
Ivšac Pavliša, Jasmina

Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2021

Raspon stranica
30-39

ISBN
978-953-8321-03-0

Ključne riječi
jezični razvoj ; sržni rječnik ; muldimodalni pristup
(language development ; core vocabulary ; multimodal approach)

Sažetak
Jezik je dinamičan i fleksibilan sustav koji se neprestano razvija i mijenja, služeći kao sredstvo izražavanja različitih potreba, ideja, prenošenja informacija itd. U skladu s tim, potpomognuta komunikacija u ranoj dobi predstavlja dinamički proces koji se neprestano prilagođava promjenama djetetovih komunikacijskih potreba i jezičnih vještina. Temelj jezičnog razvoja predstavlja kontinuirano uvođenje novih riječi, osobito sržnih riječi (glagola, pridjeva, veznika, priloga itd.) – riječi koje omogućavaju kreiranje složenih jezičnih poruka. Uz uvođenje novih simbola u komunikacijski sustav djeteta, jedno je od ključnih obilježja potpomognute komunikacije uključivanje svih modaliteta izražavanja – grafičkih simbola, teksta, pogleda, facijalne ekspresije, manualnih znakova…

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Logopedija



POVEZANOST RADA


Projekti:
Ostalo-1030/A0/06/001/002 - Izgradnja nacionalnih kapaciteta za primjenu potpomognute komunikacije kao metode rane intervencije za djecu od 0-8 godina s razvojnim odstupanjima/teškoćama (RAINT ICT-AAC) (Ivšac Pavliša, Jasmina, Ostalo ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

usluge.ict-aac.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rosandić Grgić, Monika; Ivšac Pavliša, Jasmina
Ključna obilježja potpomognute komunikacije u ranoj intervenciji // Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa / Ivšac Pavliša, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 30-39
Rosandić Grgić, M. & Ivšac Pavliša, J. (2021) Ključna obilježja potpomognute komunikacije u ranoj intervenciji. U: Ivšac Pavliša, J. (ur.) Potpomognuta komunikacija kao metoda rane intervencije - teorijska ishodišta i klinička praksa. Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 30-39.
@inbook{inbook, author = {Rosandi\'{c} Grgi\'{c}, Monika and Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, Jasmina}, editor = {Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, J.}, year = {2021}, pages = {30-39}, keywords = {jezi\v{c}ni razvoj, sr\v{z}ni rje\v{c}nik, muldimodalni pristup}, isbn = {978-953-8321-03-0}, title = {Klju\v{c}na obilje\v{z}ja potpomognute komunikacije u ranoj intervenciji}, keyword = {jezi\v{c}ni razvoj, sr\v{z}ni rje\v{c}nik, muldimodalni pristup}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Rosandi\'{c} Grgi\'{c}, Monika and Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, Jasmina}, editor = {Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, J.}, year = {2021}, pages = {30-39}, keywords = {language development, core vocabulary, multimodal approach}, isbn = {978-953-8321-03-0}, title = {The main principles of AAC in early childhood intervention}, keyword = {language development, core vocabulary, multimodal approach}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font