Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1130791

Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika.


Velički, Vladimira; Velički, Damir
Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika. // EduVision 2013. Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2013. str. 232-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1130791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika.
(Transition from Kindergarten to School in the Republic of Croatia using Examples Concerning the First Language)

Autori
Velički, Vladimira ; Velički, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
EduVision 2013. Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca - Ljubljana : EDUvision, 2013, 232-249

ISBN
978-961-93189-8-0

Skup
Mednarodna konferenca EDUvision 2013 »Modern Approaches to Teaching Coming Generation«

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2013. - 29.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
prijelaz, vrtić, škola, hrvatski jezik, dijete
(transition , kindergarten, school , Croatian, child)

Sažetak
Istraživanje na temu prijelaza iz vrtića u školu na primjerima iz materinskog jezika u Republici Hrvatskoj provedeno je među odgojiteljima u predškolskim grupama i učiteljima prvih razreda osnovne škole. Istraživanje se temelji na ispitivanju učestalosti primjene pojedinih aktivnosti u predmetnim područjima hrvatskoga jezika. U predmetnom području početnog pisanja i čitanja ispitana je učestalost upotrebe predvježbi za pisanje slova i aktivnosti za razvijanje predčitačkih vještina. U predmetnom području gramatike i pravopisa te jezičnog izražavanja ispitana je učestalost korištenja aktivnosti za poticanje razvoja govora i rječnika te gramatičkog izražavanja. Na području književnosti istraženo je koje su književne vrste najčešće u radu odgojitelja i učitelja. Također je ispitano zadovoljstvo ispitanika suradnjom između institucija vrtića i škole. Dobiveni rezultati su pokazali da odgojitelji i učitelji koriste iste aktivnosti i metode u odgojno-obrazovnom procesu, ali ne i u istoj mjeri. Ispitani odgojitelji i učitelji smatraju da postojeću suradnju između vrtića i škole treba dodatno razvijati i poboljšavati, te da prvenstveno treba poraditi na komunikaciji između dviju institucija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Velički (autor)

Avatar Url Vladimira Velički (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Velički, Vladimira; Velički, Damir
Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika. // EduVision 2013. Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2013. str. 232-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Velički, V. & Velički, D. (2013) Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika.. U: Orel, M. (ur.)EduVision 2013. Modern Approaches to Teaching Coming Generation.
@article{article, author = {Veli\v{c}ki, Vladimira and Veli\v{c}ki, Damir}, editor = {Orel, M.}, year = {2013}, pages = {232-249}, keywords = {prijelaz, vrti\'{c}, \v{s}kola, hrvatski jezik, dijete}, isbn = {978-961-93189-8-0}, title = {Prijelaz iz vrti\'{c}a u \v{s}kolu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika.}, keyword = {prijelaz, vrti\'{c}, \v{s}kola, hrvatski jezik, dijete}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Veli\v{c}ki, Vladimira and Veli\v{c}ki, Damir}, editor = {Orel, M.}, year = {2013}, pages = {232-249}, keywords = {transition , kindergarten, school , Croatian, child}, isbn = {978-961-93189-8-0}, title = {Transition from Kindergarten to School in the Republic of Croatia using Examples Concerning the First Language}, keyword = {transition , kindergarten, school , Croatian, child}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font