Pregled bibliografske jedinice broj: 1130791
Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika.
Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz materiskog jezika. // EduVision 2013. Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2013. str. 232-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1130791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijelaz iz vrtića u školu u Republici Hrvatskoj na primjerima iz
materiskog jezika.
(Transition from Kindergarten to School in the Republic of Croatia
using Examples Concerning the First Language)
Autori
Velički, Vladimira ; Velički, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
EduVision 2013. Modern Approaches to Teaching Coming Generation
/ Orel, Mojca - Ljubljana : EDUvision, 2013, 232-249
ISBN
978-961-93189-8-0
Skup
Mednarodna konferenca EDUvision 2013 »Modern Approaches to Teaching Coming Generation«
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2013. - 29.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
prijelaz, vrtić, škola, hrvatski jezik, dijete
(transition , kindergarten, school , Croatian, child)
Sažetak
Istraživanje na temu prijelaza iz vrtića u školu na primjerima iz materinskog jezika u Republici Hrvatskoj provedeno je među odgojiteljima u predškolskim grupama i učiteljima prvih razreda osnovne škole. Istraživanje se temelji na ispitivanju učestalosti primjene pojedinih aktivnosti u predmetnim područjima hrvatskoga jezika. U predmetnom području početnog pisanja i čitanja ispitana je učestalost upotrebe predvježbi za pisanje slova i aktivnosti za razvijanje predčitačkih vještina. U predmetnom području gramatike i pravopisa te jezičnog izražavanja ispitana je učestalost korištenja aktivnosti za poticanje razvoja govora i rječnika te gramatičkog izražavanja. Na području književnosti istraženo je koje su književne vrste najčešće u radu odgojitelja i učitelja. Također je ispitano zadovoljstvo ispitanika suradnjom između institucija vrtića i škole. Dobiveni rezultati su pokazali da odgojitelji i učitelji koriste iste aktivnosti i metode u odgojno-obrazovnom procesu, ali ne i u istoj mjeri. Ispitani odgojitelji i učitelji smatraju da postojeću suradnju između vrtića i škole treba dodatno razvijati i poboljšavati, te da prvenstveno treba poraditi na komunikaciji između dviju institucija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb