Pregled bibliografske jedinice broj: 1130536
Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskom pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom
Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskom pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 1130536 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskom pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom
(The Role of School Library in a Correlative-Integrative Approach to a Literary Work Pod Puskom
by Eugen Kumicic)
Autori
Prikratki, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
22.11
Godina
2011
Stranica
82
Mentor
Slavić, Dean
Neposredni voditelj
Slavić, Dean
Ključne riječi
Eugen Kumičić, knjižničar, korelacijsko-integracijski sustav, nastavnik, Pod puškom.
(Eugen Kumicic, librarian, teacher, correlative-integrative system, Pod puskom.)
Sažetak
U diplomskom radu se na temelju metodičkih postupaka u korelacijsko-integracijskome sustavu navode mogućnosti za motivacije, lokalizacije i interpretacije djela iz naslova. Pritom se obrazlažu međupredmetna (povijest, zemljopis, likovna umjetnost) i unutarpredmetna korelacija (književnost, jezik, jezično izražavanje). Unutar sustava objašnjavaju se problemsko-stvaralački i eksplikacijski pristupi kao pojedine etape u nastavnoj interpretaciji djela. U svakoj od tih etapa sata i knjižničar i nastavnik imaju zasebne uloge koje ostvaruju zahvaljujući nastavnim, odnosno knjižničnim sredstvima i pomagalima koja su im na raspolaganju. Rezultat svega toga trebalo bi biti znanje koje će učenici lakše usvajati i dugotrajnije pohranjivati, a njihov će im kognitivni razvoj proširenjem općekulturnih sadržaja omogućiti da se samostalno snalaze u zadanim situacijama i realiziraju postavljene izazove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija