Pregled bibliografske jedinice broj: 1130498
Stavovi korisnika stranica Facebooka udruga za zaštitu životinja o ulozi Facebooka u promociji prava i zaštite životinja
Stavovi korisnika stranica Facebooka udruga za zaštitu životinja o ulozi Facebooka u promociji prava i zaštite životinja // Media, culture and public relations, 12 (2021), 2; 168-181 doi:10.32914/mcpr.12.2.3 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1130498 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi korisnika stranica Facebooka udruga za
zaštitu životinja o ulozi Facebooka u promociji
prava i zaštite životinja
(The attitudes of Facebook users of animal
welfare associations about the role of Facebook
in the promotion of animal rights and welfare)
Autori
Varga, Vanesa
Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 12
(2021), 2;
168-181
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Facebook, korisnici, udruge, zaštita životinja
(animal welfare, associations, Facebook, users)
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja je ispitati stavove korisnika Facebook stranica udruga za zaštitu životinja o ulozi Facebooka u promociji prava i zaštite životinja. Također, utvrditi koje koristi korisnici imaju od objava na Facebook stranicama udruga za zaštitu životinja i što korisnici na njima rade odnosno koje su vrste digitalnih aktivnosti (npr. „lajkanje‟, dijeljenje sadržaja) najzastupljenije. Istraživanje je izvedeno mrežnim samoprocjenjujućim upitnikom na uzorku od 600 sudionika koji prate barem jednu hrvatsku udrugu za zaštitu životinja na Facebooku. Istraživanjem smo utvrdili kako sudionici većinom smatraju kako je Facebook doprinio promociji prava i zaštite životinja te kako ih je bolje upoznao s navedenom temom. Koristi koje imaju od objava udruga za zaštitu životinja na Facebooku su ; komunikacija s važnim dionicima te informiranje i edukacija o temama vezanim za promociju prava i zaštitu životinja. Također, najzastupljenije digitalne aktivnosti korisnika su ; „lajkanje‟ objava, poticanje drugih da pomognu te izražavanje tuge, ljutnje ili sreće zbog izgleda i/ili stanja životinje koja je prikazana na Facebooku. Izvedeno istraživanje daje nam uvide o pozitivnoj percepciji uloge Facebooka u kontekstu promocije prava i zaštite životinja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Interdisciplinarne društvene znanosti