Pregled bibliografske jedinice broj: 1129905
Izazovi kriznog komuniciranja u turizmu
Izazovi kriznog komuniciranja u turizmu // Dani kriznog upravljanja, 8 (2015), 1; 867-876 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1129905 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi kriznog komuniciranja u turizmu
(Challenges of Crisis Communication in tourism)
Autori
Gluvačević, Dejan ; Grgas, Zvonimir
Izvornik
Dani kriznog upravljanja (0000-0000) 8
(2015), 1;
867-876
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Krizno komuniciranje ; Kriza ; Turizam
(Crisis Communication ; Crisis ; Tourism)
Sažetak
Turizam je jedan od najbrže rastućih sektora u svijetu, te predstavlja vrlo važan ekonomski i društveni resurs za veliki broj država, regija i gradova. Poput bilo kojeg drugog gospodarskog sektora, tako ni turizam nije neranjiv u slučaju pojave krize. Prirodne katastrofe, tehnološke nesreće, tehnički kvarovi, teroristički napadi, neodgovornost pojedinca ili kolektiva te još mnogo toga može biti uzrok koji će prouzročiti krizu u turizmu. Kako bi se kriza što lakše prebrodili potrebno je za nju biti pripremljen i unaprijed imati razrađene metode za komuniciranje tijekom krize. Ovisno o tome kako ćemo odgovoriti na krizu, o tome može uvelike ovisiti buduća djelatnost pojedinog subjekta u turizmu, neovisno govorimo li o turističkim zajednicama, prijevoznicima, hotelima i ili nekim drugim dionicima koji sudjeluju u turizmu. Svrha ovoga rada je prikazati važnost kriznog komuniciranja u turizmu, kao i najčešće vrste kriza i kriznog komuniciranja u turizmu. Također, autori donose primjere kriznog komuniciranja u turizmu iz svjetske i hrvatske prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku
Profili:
Dejan Gluvačević
(autor)