Pregled bibliografske jedinice broj: 1129535
Transitions to Early Care and Education
Transitions to Early Care and Education // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 2; 350-367 (domaća recenzija, osvrt, ostalo)
CROSBI ID: 1129535 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Transitions to Early Care and Education
Autori
Vekić-Kljaić, Višnja
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64
(2015), 2;
350-367
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, ostalo
Ključne riječi
REWIEWS, EVALUATION
Sažetak
Knjiga Prijelazi u institucije ranog odgoja i obrazovanja. Međunarodne perspektive stvaranja škola spremnih za malu djecu, daje uvide skupine uglednih znanstvenika o tranzicijskoj praksi širom svijeta. Zbog svoje preglednosti prikladna je za teoretičare odgoja i obrazovanja kao uvid u suvremene teorijske i empirijske tendencije zemalja širom svijeta, te za praktičare kojima svojim spoznajama i primjerima može poslužiti kao izvor za praksu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Strojarski fakultet, Slavonski Brod,
Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku
Profili:
Višnja Vekić-Kljaić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts