Pregled bibliografske jedinice broj: 1127180
Masovni mediji studentskim očima - Zbornik radova studenata preddiplomskog sveučilišnog studija Kultura i turizam
Masovni mediji studentskim očima - Zbornik radova studenata preddiplomskog sveučilišnog studija Kultura i turizam / Vukić, Tijana (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018 (zbornik)
CROSBI ID: 1127180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Masovni mediji studentskim očima - Zbornik
radova studenata preddiplomskog sveučilišnog
studija Kultura i turizam
(Mass Media Through Students' Eyes -
Undergraduate University Study Culture and
Tourism Students' Collected Papers)
Urednik/ci
Vukić, Tijana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, strucna
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2018
Stranica
299
ISBN
978-953-8278-55-6
Ključne riječi
e-knjiga, istraživanje, studij Kultura i turizam, medijske kompetencije, masovni mediji, zbornik radova studenata
(Culture and Tourism, e-book, mass media, media competencies, research, students’ collected papers)
Sažetak
Mediji određuju suvremeno društvo i nas tako da mi sve manje upravljamo njima, a sve više oni vladaju nama, našim svakodnevnim aktivnostima, vremenom, razmišljanjima i postupcima. Medijske kompetencije u najširem smislu riječi su, dakle, neophodne svim strukama, posebno zato što su danas iznimno rijetke one čije poslovne aktivnosti u nekom opsegu ne uključuju razumijevanje, analizu ili izradu medijskih sadržaja. To se odnosi i na djelatnosti u sektorima kulture i turizma u kojima je cijeli niz poslova izravno povezan s medijima, suradnjom s medijskim poduzećima, kao i ostalim dionicima s kojima se različitim kulturnim, kulturno-turističkim ili turističkim uslugama i/ili proizvodima tematiziraju (masovni) mediji. Kritičko razmišljanje o medijskim temama i sadržajima, kao i regulacija osobnih medijskih navika, stoga postaju imperativ. Upravo su to temeljni nastavni ishodi kolegija Uvod u masovne medije koji se može birati u prvom semestru I. godine preddiplomskog sveučilišnog studija Kultura i turizam na Fakultetu za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Cilj je kolegija podržati studentsku motivaciju i interese prema određenim medijskim temama, usmjeriti ih u uspostavljanju suradnje s lokalnom zajednicom, osnažiti i usustaviti njihova promišljanja te im dati priliku da iskažu svoje prijedloge rješavanja aktualne medijske problematike poštujući pritom znanstveno-istraživačke procese i metodologiju. Tijekom osam godina, od ak. g. 2011./2012. do 2018./2019., studenti su izradili više od stotinu seminarskih radova koji se bave različitim temama povezanima s (masovnim) medijima. Zbornik donosi 18 istraživačkih radova onih koji su iskazali interes za suradnjom na ovom projektu te bili dovoljno strpljivi i ustrajni u zahtjevnom procesu prilagodbe i objave radova. Strukturiran je prema tematskim cjelinama koje donose različite studije medijskog sadržaja, medijskih navika i utjecaja masovnih medija na publiku. Studenti su istraživali povijest medija u lokalnoj sredini, analizirali sadržaj tiskanih i elektroničkih medija, knjiga i filmova, procjenjivali kvalitetu medijskog izvještavanja i njihovu pristranost političkim opcijama, ispitivali učenike, studente, umirovljenike i radnike o medijskim navikama, utjecaju televizijskih reklama na želju za kupnjom, vremenske prognoze na raspoloženje te modnih trendova internetskih tabloida na odijevanje. U organizaciji aktivnosti i pripremi ove e- knjige sudjelovao je i studentski urednički odbor. Zbornikom se željelo povezati skupinu studenata iste grupe različitih generacija i načina studiranja, pokazati rezultate kvalitetne suradnje nastavnika i studenata, dodati vrijednost sveučilišnom seminarskom radu, demonstrirati važnost obrazovnih intervencija usmjerenih stjecanju medijskih kompetencija, pokazati specifične interese i istraživačke sposobnosti mladih koji ne studiraju komunikacijske znanosti, objediniti skup vrijednih priloga medijskim istraživanjima u Hrvatskoj te omogućiti njihovu vidljivost sveučilišnoj, stručnoj i široj javnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti