Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1126990

Uloga dobavnog lanca u poslovnoj strategiji Gastro Grupe d.o.o.


Horvat, Đuro; Trojak, Nataša
Uloga dobavnog lanca u poslovnoj strategiji Gastro Grupe d.o.o. // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Ferenčak, Ivan ; Turkalj, Željko ; Lamza-Maronić, Maja ; Rundsheimer, Bodo ; Pavlović, Ivan ; Kordić, Dane ; Škoro, Ivan ; Segetlija, Zdenko (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 151-164


CROSBI ID: 1126990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga dobavnog lanca u poslovnoj strategiji Gastro Grupe d.o.o.
(The role of the supply chain in the business strategy of Gastro Grupa d.o.o.)

Autori
Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Urednik/ci
Ferenčak, Ivan ; Turkalj, Željko ; Lamza-Maronić, Maja ; Rundsheimer, Bodo ; Pavlović, Ivan ; Kordić, Dane ; Škoro, Ivan ; Segetlija, Zdenko

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2006

Raspon stranica
151-164

ISBN
978-953-253-020-9

Ključne riječi
dobavni lanac, konkurentska prednost, poslovna strategija
(supply chain, competitive advantage, business strategy)

Sažetak
Poslovna strategija svakog uspješnog gospodarskog subjekta naglašava značaj klijenta, njegovih želja i potreba. Ti klijenti, a ne zemljopisno područje, predstavljaju tržište, a gospodarski subjekti moraju pronaći najbolji način kako im pristupiti. Taj pristup zapravo predstavlja dobavni lanac, obuhvaća sve faze uključene u ispunjavanje zahtjeva klijenta. Što bolje gospodarski subjekt obavlja taj zadatak, to je jača njegova konkurentska prednost. Navedene činjenice dovode do zaključka da poslovna strategija i dobavni lanac moraju biti usklađeni ukoliko gospodarski subjekt želi stvoriti održivu konkurentsku prednost. Usklađivanje dobavnog lanca s poslovnom strategijom sastoji se od nekoliko koraka. Prvi korak obuhvaća analizu i razumijevanje tržišta na kojima gospodarski subjekt djeluje. Drugi korak ima zadatak definirati snage i temeljne kompetencije gospodarskog subjekta, kao i definirati uloge koje gospodarski subjekt ima, može imati ili želi imati na tržištima koje poslužuje. Treći korak razvoja dobavni lanac čiji kapacitet podržava uloge koje gospodarski subjekt predstavlja na tržištima. Ovaj rad pokazuje kako je „Gastro“ Grupa, nacionalni klaster 35 gospodarskih subjekata koji distribuiraju robu široke potrošnje na HoReCa (hoteli, restorani, kafići) tržištu, kreirala dobavni lanac temeljen na poslovnoj strategiji definiranoj petogodišnjim planom. Učinci „novog“ dobavnog lanca mjere se kroz prodajne rezultate, tržišni udio u ključnim grupama proizvoda i učinkovitost troškova, a svi rezultati dokazuju tezu da dobavni lanac ima ključnu ulogu u kreiranju konkurentske prednosti i ostvarenju strateških ciljeva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Đuro Horvat (autor)

Avatar Url Nataša Trojak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Đuro; Trojak, Nataša
Uloga dobavnog lanca u poslovnoj strategiji Gastro Grupe d.o.o. // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Ferenčak, Ivan ; Turkalj, Željko ; Lamza-Maronić, Maja ; Rundsheimer, Bodo ; Pavlović, Ivan ; Kordić, Dane ; Škoro, Ivan ; Segetlija, Zdenko (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 151-164
Horvat, Đ. & Trojak, N. (2006) Uloga dobavnog lanca u poslovnoj strategiji Gastro Grupe d.o.o.. U: Ferenčak, I., Turkalj, Ž., Lamza-Maronić, M., Rundsheimer, B., Pavlović, I., Kordić, D., Škoro, I. & Segetlija, Z. (ur.) Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 151-164.
@inbook{inbook, author = {Horvat, \DJuro and Trojak, Nata\v{s}a}, year = {2006}, pages = {151-164}, keywords = {dobavni lanac, konkurentska prednost, poslovna strategija}, isbn = {978-953-253-020-9}, title = {Uloga dobavnog lanca u poslovnoj strategiji Gastro Grupe d.o.o.}, keyword = {dobavni lanac, konkurentska prednost, poslovna strategija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Horvat, \DJuro and Trojak, Nata\v{s}a}, year = {2006}, pages = {151-164}, keywords = {supply chain, competitive advantage, business strategy}, isbn = {978-953-253-020-9}, title = {The role of the supply chain in the business strategy of Gastro Grupa d.o.o.}, keyword = {supply chain, competitive advantage, business strategy}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font