Pregled bibliografske jedinice broj: 1126364
Procjena poljoprivredne pismenosti studenata budućih učitelja primarnog obrazovanja
Procjena poljoprivredne pismenosti studenata budućih učitelja primarnog obrazovanja // Magistra Iadertina, 13 (2018), 1; 39-50 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1126364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena poljoprivredne pismenosti studenata
budućih učitelja primarnog obrazovanja
(The Estimate of Agricultural Literacy Amongst
Students, Future Teachers in Primary Education)
Autori
Braičić, Zdenko
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 13
(2018), 1;
39-50
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
poljoprivredna pismenost ; Priroda i društvo ; studenti ; učiteljski studij
(agricultural literacy ; Faculty of Teacher Education ; Science and Society ; students)
Sažetak
U razrednoj se nastavi sadržaji o poljoprivredi uglavnom poučavaju u nastavnom predmetu Priroda i društvo. Kako bi uspješno mogli ostvariti nastavne zadaće, studentima, budućim učiteljima, potrebna je određena baza stručnih znanja o poljoprivredi. Cilj istraživanja bio je procijeniti razinu poljoprivredne pismenosti studenata Učiteljskog fakulteta u Zagrebu te poznavanje sadržaja Prirode i društva o poljoprivredi. Njegova je svrha prepoznati sadržaje o poljoprivredi koje studenti nedovoljno poznaju kako bi se unaprijedili programi pojedinih kolegija i redefinirali ishodi učenja. Utvrđeno je da 38, 7% ispitanih studenata ne raspolaže minimalnim znanjima o poljoprivredi, dok njih 22, 0% nedovoljno poznaje nastavne sadržaje Prirode i društva o poljoprivredi. U radu se ispituje postojanje razlika u znanju studenata o poljoprivredi i poznavanju nastavnih sadržaja s obzirom na godinu studija, mjesto odrastanja i vrstu završene srednje škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)