Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1126284

MARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ


Ozretić Došen, Đurđana; Buljat, Ana
MARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 2; 224-248 doi:10.32910/ep.72.2.4 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1126284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ
(MARKETING SERVICES OF DOMINICAN MUSEUMS IN THE REPUBLIC OF CROATIA)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Buljat, Ana

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 72 (2021), 2; 224-248

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketing usluga muzeja, marketing vjerskih organizacija i zajednica, muzeji dominikanskih samostana u Republici Hrvatskoj
(museum services marketing, marketing of religious organizations and communities, museums of Dominican monasteries in the Republic of Croatia)

Sažetak
Vjerske organizacije i zajednice posjeduju te u svojim muzejskim ili galerijskim prostorima čuvaju jedinstvenu kulturno-umjetničku baštinu. Unatoč znatnom opsegu i iznimnoj vrijednosti zbirki, dostupnost i prezentacija građe javnostima još uvijek su skromne. Ovaj je rad posvećen marketingu usluga muzeja dominikanskih samostana kao posebnog oblika neprofitnih vjerskih organizacija. Svrha rada je istražiti koriste li dominikanski muzeji, kako i u kojem opsegu marketing u osmišljavanju i pružanju svojih usluga. Provedeno je izviđajno kvalitativno istraživanje. Rezultati ukazuju na prisutnost ograničenog broja marketinških aktivnosti koje se provode u cilju prezentiranja muzejske građe zainteresiranim korisnicima. Uočena je potreba intenziviranja marketinškoga pristupa, prije svega u praćenju trendova u potrebama i željama konzumenata muzejskih usluga kulture i umjetnosti te u komunikaciji sa zainteresiranim korisnicima i javnostima. Za unapređenje marketinških aktivnosti važna je edukacija i zapošljavanje osoba koje brinu o muzejskoj građi, i to ne samo u smislu očuvanja baštine nego i marketinškom, a kako bi se uslugu muzeja dominikanskih samostana oblikovalo kao posebni, informativni i obrazovni doživljaj/iskustvo. Ograničenja istraživanja vezana su uz prirodu kvalitativnog istraživanja i činjenicu da ona počivaju na specifičnim podacima, a vjerodostojnost tumačenja podataka je ovisna o njihovoj točnosti i potpunosti. Doprinos rada proizlazi prije svega iz odabira originalnog istraživačkog problema i dobivenih rezultata kojima se obogaćuje teorija i znanstvena bibliografija iz područja neprofitnog (vjerskog) marketinga i marketinga usluga (u kulturi i umjetnosti).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana; Buljat, Ana
MARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 2; 224-248 doi:10.32910/ep.72.2.4 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Ozretić Došen, Đ. & Buljat, A. (2021) MARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2), 224-248 doi:10.32910/ep.72.2.4.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Buljat, Ana}, year = {2021}, pages = {224-248}, DOI = {10.32910/ep.72.2.4}, keywords = {marketing usluga muzeja, marketing vjerskih organizacija i zajednica, muzeji dominikanskih samostana u Republici Hrvatskoj}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, doi = {10.32910/ep.72.2.4}, volume = {72}, number = {2}, issn = {0424-7558}, title = {MARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ}, keyword = {marketing usluga muzeja, marketing vjerskih organizacija i zajednica, muzeji dominikanskih samostana u Republici Hrvatskoj} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Buljat, Ana}, year = {2021}, pages = {224-248}, DOI = {10.32910/ep.72.2.4}, keywords = {museum services marketing, marketing of religious organizations and communities, museums of Dominican monasteries in the Republic of Croatia}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, doi = {10.32910/ep.72.2.4}, volume = {72}, number = {2}, issn = {0424-7558}, title = {MARKETING SERVICES OF DOMINICAN MUSEUMS IN THE REPUBLIC OF CROATIA}, keyword = {museum services marketing, marketing of religious organizations and communities, museums of Dominican monasteries in the Republic of Croatia} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font