Pregled bibliografske jedinice broj: 1125843
Organizacija nastavnoga procesa na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Rijeci u uvjetima pandemije bolesti COVID-19
Organizacija nastavnoga procesa na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Rijeci u uvjetima pandemije bolesti COVID-19 // Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području medija i komunikacije / Rosanda Žigo, Iva ; Lasić-Lazić, Jadranka ; Tomiša, Mario (ur.).
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2021. str. 293-325 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1125843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija nastavnoga procesa na Odsjeku za
kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u
Rijeci u uvjetima pandemije bolesti COVID-19
(Organization of the teaching process at the
Department of Croatian Language and Literature of
the Faculty of Humanities and Social Sciences
University of Rijeka under the conditions of the
COVID-19 pandemic)
Autori
Zlatar-Vulić, Romana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području medija i komunikacije
/ Rosanda Žigo, Iva ; Lasić-Lazić, Jadranka ; Tomiša, Mario - Koprivnica : Sveučilište Sjever, 2021, 293-325
Skup
Doktorska konferencija Sveučilišta Sjever za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području medija i komunikacije
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska; online, 28.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
nastava na daljinu ; visoko obrazovanje ; informacijsko-komunikacijske tehnologije ; digitalne vještine u sustavu obrazovanja
(distance learning ; higher education ; information and communication technologies ; digital skills in the education system)
Sažetak
Nastala situacija uzrokovana pandemijom bolesti COVID-19, uvjetovala je brojne izazove u svim društvenim segmentima, kako u svijetu, tako i u Republici Hrvatskoj. Uslijedile su neminovne promjene u restrukturiranju poslovnih i inih procesa u svim gospodarskim djelatnostima, a u takvim izvanrednim okolnostima bila je nužnost i imperativ, pronaći najbolja rješenja i u području obrazovanja kako bi se obrazovni proces nastavio odvijati. Novonastaloj situaciji prilagodio se i Odsjek za kroatistiku Filozofskog fakulteta u Rijeci prijelazom na sustav poučavanja na daljinu (tzv. „online“, digitalna nastava ili nastava na daljinu). Obzirom na nastojanje da se nastava na daljinu što učinkovitije provede, ovim radom željela se istražiti uspješnost provođenja nastave na daljinu druge i treće godine Preddiplomskog te prve i druge godine Diplomskog studija spomenutog studija. Stoga je cilj ovoga rada utvrditi stavove i mišljenja polaznika studija o kvaliteti provedene nastave na daljinu u odnosu na kontaktnu (tradicionalnu) nastavu te istražiti razinu zadovoljstva provođenjem ovoga oblika nastave u odnosu na kontaktnu nastavu. Jednako tako, cilj ovog istraživanja je ustanoviti prednosti i nedostatke nastave na daljinu u odnosu na kontaktnu nastavu i ukazati na potrebu ulaganja u obrazovni sustav u smislu razvoja digitalnih vještina svih sudionika obrazovnog procesa. Ovim radom istražit će se i specifičnosti provođenja ispita u novonastaloj situaciji te će se provesti usporedna analiza uspjeha ostvarenoga na ispitu u online modelu s obzirom na iskustva prethodnoga semestra, kao i prethodnih godina kada su se ispiti provodili on- site. Također, dobiti će se uvid u kolikoj mjeri nastava na daljinu ispunjava zahtjeve i očekivanja njezinih sudionika – studenata. Provedenim statističkim analizama utvrditi će se mišljenja i stavovi studenata o kvaliteti provedbe nastavnoga procesa u novonastaloj situaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti