Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1125575

Stavovi učenika prema nastavi govorništva


Štefica, Antonija
Stavovi učenika prema nastavi govorništva, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1125575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika prema nastavi govorništva
(Students' attitudes towards public speaking as a school subject)

Autori
Štefica, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
14.09

Godina
2018

Stranica
44

Mentor
Pletikos Olof, Elenmari

Ključne riječi
govorništvo ; stavovi ; poučavanje ; retorika ; srednja škola
(rhetoric ; public speaking ; attitudes ; teaching ; secondary school)

Sažetak
Ovaj rad bavi se stavovima učenika prema nastavi govorništva s ciljem podizanja svijesti o važnosti tog aspekta obrazovanja i sa željom za buduća uvođenja predmeta Govorništva u škole. Rad započinje teorijskim okvirom u kojem se predstavljaju relevantne definicije vezane uz govorništvo, poučavanje i stavove, uz prikaz stanja o poučavanju govorništva u školama u Hrvatskoj i svijetu. Oslanjajući se na teoriju, postavljene su tri hipoteze, a odnosile su se na slabu informiranost o retorici kao disciplini, kao i slabu percepciju o širokoj primjenjivosti nastave govorništva, zatim da se nastavom predmeta Govorništva može pridonijeti razvoju govornih i govorničkih vještina, kao i osobnom razvoju, te da se kroz nastavu predmeta humanističkih i društvenih znanosti dobiva više prilika za razvoj govorničkih vještina u odnosu na nastavu predmeta prirodnih znanosti. Za istraživanje je korištena anketa koju je ispunilo 155 ispitanika u 6 srednjih škola Grada Zagreba u kojima se provodi nastava Govorništva. Analizom rezultata prva je pretpostavka pobijena, dok su druge dvije potvrđene. Polaznici i oni učenici koji ne pohađaju nastavu Govorništva pokazali su da su upoznati i svjesni široke primjenjivosti nastave govorništva, kao i širokog spektra napretka koji se može postići pohađanjem predmeta Govorništvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Elenmari Pletikos Olof (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada darhiv.ffzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Štefica, Antonija
Stavovi učenika prema nastavi govorništva, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Štefica, A. (2018) 'Stavovi učenika prema nastavi govorništva', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}tefica, Antonija}, year = {2018}, pages = {44}, keywords = {govorni\v{s}tvo, stavovi, pou\v{c}avanje, retorika, srednja \v{s}kola}, title = {Stavovi u\v{c}enika prema nastavi govorni\v{s}tva}, keyword = {govorni\v{s}tvo, stavovi, pou\v{c}avanje, retorika, srednja \v{s}kola}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}tefica, Antonija}, year = {2018}, pages = {44}, keywords = {rhetoric, public speaking, attitudes, teaching, secondary school}, title = {Students' attitudes towards public speaking as a school subject}, keyword = {rhetoric, public speaking, attitudes, teaching, secondary school}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font